这并不是什么新鲜事——多芬和亲爱的凯特都已经成功模仿了维多利亚的秘密的“完美身材”活动——但它再次受到了打击。大码零售商 Lane Bryant 刚刚推出了新的广告活动 #ImNoAngel,宣传 Cacique 内衣系列,庆祝身体多样性,当然,也向其长着翅膀的竞争对手举起了镜子。
Ob koncu lanskega leta je znamka 维多利亚的秘密 doživela močan protiudarec za svojo kampanjo “The Perfect Body”, ki je vsebovala zaporedje modelov z dokaj enotnim tipom telesa. Petcija na Change.org je ter podpora s socialnih medijev (#iamperfect) je prisilila podjetje, da je spremenilo slogan v “A Body For Every Body”.
Lane Bryant v videu #ImNoAngel, objavljenem na YouTubu, s skupino “plus-size” modelov pokaže novo linijo spodnjega perila Cacique, medtem pa dekleta govorijo stvari kot so: “Kako dolgočasno bi bilo, če bi bili vsi enaki?” ter “Vse je v tem, kako se počutiš”. Sporočilo je torej jasno: “seksi” je lahko čisto vsaka ženska, ne samo tistih nekaj žensk.
阅读更多: 10 个最佳“大码”模特
更多信息:
www.lanebryant.com