欧宝将再次前往泥泞和沙地的严苛地形,但这一次没有吵闹的内燃机。 Corso-E 拉力赛将采用电力驱动,不会产生任何有害排放物,只有旋转电动机的高亢声音和轮胎撞击地面的声音。
Opel ponovno orje ledino, tokrat v obliki prvega tovarniškega 电的 reli 车 在 世界. Opel Corsa-e je osnovana na popolnoma električni in civilni Corsi-e, ki se bo javnosti pokazala na prihajajočem avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Reli Corso poganja enak motor, s 100 千瓦(136 马力) 功率和 260 Nm navora, ki črpa energijo iz baterije s kapaciteto 50千瓦时. Tu se primerjava s ‘cestno’ različico konča, saj ima reli različica nameščeno vzmetenje za vožnjo po terenu, prilagodljive zavore, mehansko zaporo diferenciala, varnostno kletko in še kaj. Obenem bo prihodnje leto zaživel ADAC Opel e-Rally Cup, ki predstavlja prvo športno blagovno znamko, ki se je podala v svet električnega relija. Opel Cora-e bo tako že prihodnjo sezono dobila priložnost, da pokaže, kako dobro se znajde na hitri terenski preizkušnji.
Civilna različica Opel Corsa-e, bo lahko prevozila 长达330公里 dolgo pot. Enaka kapaciteta bi tako morala biti povsem 足够的 za posamezno etapo rali tekmovanja. Ekipe, ki si bodo želele vstopiti v svet električnega relija, bodo morale za tovarniški rali avtomobil odšteti manj kot 50.000 evrov.
Galerija: Opel Corsa-e
更多信息:
欧宝.si