Potem ko so pri Oplu več mesecev dražili z redkimi informacijami glede najmanjšega modela v paleti, pa so sedaj naznanili, da bo spomladi zapeljal na ceste in v boj s hudo konkurenco A-segmenta. Opel karl bo kupce prepričeval z všečno podobo, opremo, ki je v tem segmentu nismo vajeni in novim 1,0-litrskim trivaljnikom.
Opel karla, ki je dobil ime po enem od ustanoviteljev znamke, prepoznamo po skromnih zunanjih merah, ki ga z 368 dolžinskimi 厘米 postavljajo občutno pod štiri metrov dolgo corso in celo nekaj malega (dva centimetra) pod adama ter igrivo zunanjo podobo, ki naj bi v marsičem nakazovala prav tako napovedano naslednjo generacijo corse. Za nos vozila je značilen tako imenovan “oplov nasmešek”, pri bolje opremljenih različicah bo na maski in pod njo tudi nadpovprečno veliko kroma, meglenke pa bodo lahko svetile tudi v ovinek.
Kljub majhnim meram naj bi bil karl zmožen udobno prepeljati pet odraslih oseb, glede izgleda pa je armaturna plošča najbližje tisti v adamu. Bo pa karl poleg prostornosti kabine izstopal tudi glede serijske opreme, saj bodo poleg ESC, del serijske opreme vedno tudi sistem za speljevanje vkreber (hill assist) ter mestni režim krmiljenja – city, ki bo znatno olajšal vrtenje volanskega obroča in s tem manevriranje.
阅读更多: City test: Opel meriva – prenova in nov dizel ji dobro deneta
Na področju napredne tehnike se bo karl bohotil s sistemi kot so: sistem za ohranjanje vozne smeri, parkirno asistenco, informacijsko zabavnim sistemom intellilink in še marsičem.
重量 vozila naj bi se gibala okoli 900 kilogramov, kar mu bo v povezavi z novim 1,0-litrskim 三缸 和 55 kW, zagotavljalo poskočnost tako v mestih kot izven. Premiero naj bi doživel marca na salonu v Ženevi, kmalu zatem pa naj bi zapeljal tudi že na ceste. Cene naj bi se pričele pod deset tisoč evri, glede na konkurenco, ki jo pri Oplu omenjajo (VW Up!, renault twingo, hyundai i10, fiat panda, kia picanto), pa predvidevamo, da bo še okoli tisočaka nižja.
在下面的民意调查中 - 投票选出年度汽车创新 - 2015
[总民意调查 id=138905]