Ant Partridge 在摩托车改装领域获得了不少奖项。他的最新项目围绕雅马哈 MT-10 展开。此次改造是与手表制造商 TW Steel 合作完成的,将一辆完全原装的摩托车变成了独一无二的东西。
Motorno kolo Partridge Designa Yamaha MT-10, ki se ga je prijel vzdevek Tempus Fury, je bilo pred predelavo treba popolnoma razstaviti. Dobil je nov nihajni ‘zadek’ in posebej za ta projekt narejen turbinski sistem MT-10. Za pravo podobo motornega kolesa “drag race” so mu dodali še platišča iz 碳 in gladke pnevmatike Shinko. Spremembam praktično ni ušel noben del motornega kolesa in tako smo lahko priča unikatnemu krmilu, stopalkam, zaščiti motorja, pokrovu luknje za točenje goriva in še in še.
Predelava prvega motornega kolesa pod imenom Partridge Design ni minila brez vznemirjenja in zapletov. Karbonske dele karoserije motornega kolesa je bilo treba naročiti pri drugih izvajalcih, ki pa nalogi niso bili kos, saj so po svoje spreminjali dizajn 和几乎 usodno poškodovali okvir motornega kolesa. Na Antovo srečo so pri Yamahi v trenutku priskočili na pomoč in priskrbeli vse potrebne rezervne dele. Vse predelave in turbine imajo končni učinek tudi na 权力 motornega kolesa. Če ima serijska Yamaha MT-10 158马力, ima Tempus Fury 205 konjskih moči. Pri merjenju moči na tako imenovanih valjih so pnevmatike celo izgubljale 紧握, iz njih pa se je začelo kaditi. Predelava motornega kolesa je bila vsekakor velik zalogaj, a se je na koncu vse izšlo po pričakovanjih in tako smo lahko priča še eni unikatni 如何 okusni predelavi.
Galerija slik: Partridge Design Tempus Fury
更多信息: partridgedesign.co