为了宣传其百事最大饮料,百事可乐决定拍摄一个有趣且同时具有教育意义的广告,称之为“连锁反应”。这是一场由 1,650 个搅拌机将 1,840 个乒乓球发射到空中的烟花表演,由来自伦敦的 HarrimanSteel 电影制作团队与百事可乐一起拍摄。
Ognjemet pingpong žogic bi bil za novo leto vsekakor bolj po godu živali, marsikdo pa bi na Silvestra raje srkal Pepsi Max, ko takole gleda nazaj in se spominja na groznega prvojanuarskega mačka. A ko mačke ni doma, mišnice plešejo, na katere pa je ekipa namesto koščkov sira postavila peresno lahke žogice (v barvah Pepsija).
阅读更多: 著名标志的 15 条隐藏信息
除了 promocije ima spot tudi dodano vrednost, saj je verižna reakcija, ki jo sproži ena sama mišnica oziroma žogica, uporabna pri pouku fiziki kot demonstracija dogajanja v jedrskem reaktorju.
他们是如何拍摄的:
有关制造商的更多信息:
www.pepsi.si