相互竞争的公司不断地争夺消费者的注意力——为了获得更大的利润,他们也使用了一些在公众面前并不值得骄傲的技术。
Strokovnjaki za marketing so kreativni ljudje, ki si prizadevajo izumiti karseda veliko 技巧, s katerimi privabijo potrošnike – in to jim uspeva zaradi dobrega razumevanja našega vedenja 和 branja naših misli.
Na kakšne načine nas torej podjetja skušajo preslepiti? Vse skupaj temelji na podajanju obljub, ki jih proizvajalci izdelkov ne uresničujejo – tako nas pretentajo z večjimi pakiranji, v katerih pravzaprav ni večje količine izdelkov kot v manjših, z napisi v drobnem tisku, zapeljivi embalažami …
V galeriji vam predstavljamo trike, s katerimi te trgovci vedno znova preslepijo. Prav vsak od nas je kateremu od njih že nasedel.
Galerija: triki, na katere nasedeš
16. Saj ne moreš verjeti.
15. Najdaljše klobase na svetu!
14. Res veliko pijače!
13. Izdelek bi naj bil 2-krat večji kot njegov predhodnik, a očitno ni res.
12. Napis 100 % razgradljivo ne velja za embalažo.
11. To ni naraven sadni sok!
10. Optična iluzija nas prepriča, da je v pakiranju več izdelkov.
9. Obljubljajo, da so njihovi izdelki postali večji, čeprav to ni res.
8. Nalepke namestijo na vrh embalaže, saj tako ne moremo opaziti, da je ta na pol prazna.
7. Oblikujejo velika pakiranja, ki jih ne zapolnijo.
6. Potrošnika privabijo z zapeljivim videzom izdelka, ki v notranjosti skriva malo.
5. Velike vreče vsebujejo enako količino hrane, a stanejo več.
4. Oglase preoblikujejo v kazni za nepravilno parkiranje.
3. Še preden najdemo pravi gumb za nalaganje vsebine, kliknemo na več lažnih.
2. Preslepijo nas z lažnimi napisi.
1. Pogoji, pod katerimi je mogoče izkoristiti ponudbo, so zapisani v drobnem tisku.