保时捷 911 的设计是永恒的,第八代已经证明了这一点。比以往任何时候都更大、更先进,但仍忠于其血统、品质和运动特性。
Leta 1963 se je predstavil prvi 保时捷 911, tedaj še pod številko 901. Zaradi zapletov s poimenovanjem so ga kasneje spremenili v 911, s tem pa dali ime 传说, ki jo pozna skoraj vsak med nami. Legendarna oblika se praktično ni spreminjala, tehnologija v avtomobilu pa je bila z vsako generacijo boljša.
Druga generacija (先生) je bila poznana po nezamenljivih odbijačih, prvič pa so takrat v model 911 vgradili turbo polnilnik. Tretja generacija (964) je dobila zavorni sistem 防抱死制动系统, 四轮驱动 和 servo volanski mehanizem. Najbolj zaželena in hkrati še zadnja, ki je imela zračno hlajeni motor, je četrta, oziroma generacija 993. Peta generacija (996) ima že vodno hlajeni motor in je v tem obdobju že zrasla za 18 centimetrov, medtem ko se je medosna razdalja povečala za 8厘米. Prvič smo priča dvema turbo polnilnikoma in prvič smo dobili model 911, ki gre preko 300 km/h. Šesta generacija (997) ponovno uvede okrogle luči, ki so prepoznavni znak prvih modelov 911. Sedma generacija (991) je prinesla 数字化, v tem obdobju pa smo doživeli milijonti primerek Porsche 911.
Osma generacija Porsche 911 je nekaj povsem novega, a še vedno 经典的 oblikovanega. Silhueta se praktično ni spremenila, pod drobovjem pa gre za tehnologijo modernega obdobja. Zaznamujejo jo okrogle luči spredaj, visoki boki na prednjem delu in široki boki na zadnjem delu avtomobila. Analogna merilnika obratov in hitrosti ohranjata tradicijo, obdana pa sta z modernimi digitalnimi zasloni. Tradicionalno je vžig še vedno na levi strani.
Najnovejši Porsche 911 se ponaša s 3.0升 电机与 450马力, 9速 dvosklopčnim menjalnikom, termo kamero za varnejšo vožnjo ponoči, vozni način za varnejšo vožnjo na razmočenem cestišču in 30% večjo učinkovitostjo. Maksimalna hitrost znaša 306 km/h, poraba pa 9,0 l/100 km.
![保时捷 911](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2019/04/img_15691-660x495.jpg)
![保时捷 911](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2019/04/img_15691-660x495.jpg)
Da gre nedvomno za kakovosten avtomobil, priča zgodovina – kar 70 % vseh izdelanih modelov 911, se še danes vozi po cestah. In Porsche bo takšni tradiciji gotovo ostal zvest do obisti. V Sloveniji je Porsche 911 Carrera S na voljo od 147.171 evrov dalje, Carrera S Cabriolet od 164.382 evrov dalje, Carrera 4S od 156.525 evrov dalje in Carrera 4S Cabriolet od 173.735 evrov 更远。
Galerija: Porsche 911
更多信息:
保时捷网站