fbpx

保时捷 911 Carrera T (2018):少即是多

保时捷 911 Carrera T (2018):少即是多

保时捷致力于推出一些能够回归驾驶原始本质的车型,而无需娱乐和其他系统等必要的装饰。保时捷 911 Carrera T 是那些减轻了很多重量但在其他方面有所增加的特殊车型之一。

保时捷 911 Carrera Tzmanjšano težo, predvsem zaradi tega, ker so odstranili zadnjo klop in informacijsko-navigacijski sistem. Če si kupci teh stvari vseeno želijo, jih bodo pri Porscheju vrnili na svoje mesto in to brez doplačila. Zaradi shujševalne kure je Porsche 911 Carrera Touring za 20 kilogramov lažja v primerjavi z osnovnim modelom 911 Carrera. Teža Carrere Touring je 1425 kilogramov, Čeprav so ji dodali Porschejevo aktivno vzmetenje, ki za 20 mm približa dno vozila k cestišču. V nasprotju z običajno Carrero ima Touring možnost zavijanja zadnje osi, lažji paket Chrono in optimiziran ročni menjalnik s krajšimi hodi in krajšimi prestavnimi razmerji.


Pod pokrovom ima 911 Carrera T standardni 3,0-litrski šestvaljni biturbo motor。它有 370马力 in 450 Nm navora. Do 100 km/h potrebuje 4.5秒, kar je za desetinko hitrejše od običajne Carrere. Ob izbiri PDK menjalnika, se ta čas še izboljša, na 4,2 sekunde. S tem menjalnikom potrebuje Carrera T 14,5 sekund do 200 km/h. Končna hitrost avtomobila je večja od 290 km/h. 20-palčna platišča so bila sposojena pri modelu 911 Carrera S, da pa bi med vsemi modeli lažje prepoznali Carrero T, bodite pozorni na prednji spojler in metalno-sivo pobarvana vzvratna ogledala. Opazili boste še logotipe modela in črno pobarvane zaključke izpušnih cevi.

Notranjost je zavoljo zmanjševanja teže bolj špartanska, saj je brez radia ali navigacije. Kot že omenjeno, si lahko oboje tudi omislite in boste vse dobili v avtomobilu brezplačno. V Nemčiji bo cena nove 911 Carrere Touring znašala 107.553 evrov, kar je za približno 10.000 evrov dražje od standardne 911 Carrere.

Galerija – Porsche 911 Carrera T (2018): ko je manj več

更多信息

更多信息:
保时捷网站

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。