54 年的 911 发展让我们迎来了这个伟大的时刻。五十年来,我们在赛道、碎石路和公共道路上行驶了数百万公里,将我们带到了这一巅峰,即保时捷 911 GT2 RS 的到来。保时捷尚未对这款著名 911 版本做出最终决定,但这无疑是他们迄今为止最大胆的声明。
Ne samo, da je Porsche 911 GT2 RS v tem trenutku najmočnejša različica modela 保时捷 911, gre namreč tudi za najbolj tehnološko napredno Porschejevo zverino, ki v tem trenutku vozi po cestah. Povsem na novo zasnovana aerodinamika, napredna uporaba karbonskih vlaken in magnezija, eno od najboljših podvozij na svetu, krmiljenje zadnjih koles in uporaba keramike pri zavorah, so le nekateri izmed tehničnih bombončkov. Srce tega športnika ostaja zvesto tradiciji, še vedno gre namreč za 6缸发动机 有音量 3,8 litra, na katerega so pritrdili še dvojni turbini. Rezultat je fenomenalen, iz motorja je inženirjem uspelo iztisniti 80 konjskih moči več kot pri predhodnem modelu in zdaj nova moč znaša že neverjetnih 515 kW (700 KM). Moči je tako dovolj, da priženemo GT2 RS od 0 do 100 km/h v le 2,8 sekunde, njegova končna hitrost pa se ustavi pri 340公里/小时. To pomeni, da je ta najnovejši Porsche med drugim tudi najhitrejši cestni legalni avtomobil, ki so ga pri tej znamki kadarkoli naredili.
V notranjosti kraljujejo rdeča alkantara, črno usnje in dodatki iz karbonskih vlaken. Še posebej izstopa rdeč športni volan GT2 RS, z obvolanskimi tipkami, ki omogočajo hitro in natančno izbiranje med prestavami. Tako voznik kot sopotnik imata popolnoma školjkast športni sedež, ki sta ravno tako narejena iz 碳. Za piko na i imate na voljo še aplikacijo Porsche Track Precision, prek katere lahko spremljate analizo in podatke o svoji vožnji kar z vašim pametnim mobilnim telefonom. Za tiste, ki pa si želijo biti še bolj eno s svojim avtomobilom, so pri Porscheju pripravili posebno izdajo prestižne 手表, ki je rezervirana izključna za bodoče imetnike avtomobilov GT2 RS, naročilo te ure pa je možno le hkrati z naročilom avtomobila. Za tega naj naj naj Porscheja je treba odšteti več kot 257 tisočakov, za uro pa še dodatnih 10.000 欧元。
Galerija slik: Porsche 911 GT2 RS
更多信息:
保时捷网站