如果您需要另一个理由来不喜欢保时捷 911,那么您找到了。我们向您展示保时捷 911 Turbo S Exclusive。后者将仅生产 500 份,而且顾名思义,它将非常独家。
In če ste morebiti pomislil, da gre le za običajen avtomobil v nastopaško rumeni barvi, ste se krepko zmotili. Porsche 911 Turbo S Exclusive ima namreč pod pokrovom kar 607 konjskih moči, 27 več kot pri standardni različici modela 涡轮增压S. S tako konjenico lahko od 0 至 100 公里/小时 pospešite prej kot v treh sekundah.
Seveda je najbolj opazna prav zlato rumena kovinska barva. Ta je ekskluzivna za Porsche 911 Turbo S Exclusive, v kolikor pa vam je to vseeno preveč, so na razpolago tudi druge, bolj nekričeče barve. Vse skupaj je popestreno s karbonsko črto po sredini avtomobila, iz karbonskih vlaken pa so tudi streha, prednji pokrov in posebej za ta model narejeni zadnji spojler.
Sedeži, ki se med drugim premikajo v 18 smereh, so dobili dvojo perforirano usnje z močno opazno zlato črto, ki daje kontrast zunanjosti avtomobila. Ostalo oblazinjenje je iz alkantare, šivi pa so živo rumeni. Na vzglavnikih boste našli izvezen napis Turbo S, seveda v rumeni barvi, ki je hkrati tudi edina možnost notranjosti. V avtomobilu je moč zaslediti tudi tablico z napisom, da gre za ekskluzivno serijo.
Da je vse skupaj še bolj opazno, so tudi zavorne čeljusti dobile zlat Porschejev logotip. In ker samo ekskluziven avtomobil ni dovolj, so seveda dodali še okrasje za voznika. Kupec si bo namreč lahko na roko nadel ekskluziven kronometer s podobnim dizajnom in z usklajeno barvo avtomobila. Tudi te bodo izdelali v le 500 primerkih. Kot dodatek so na voljo še usnjeni kovčki, ki se prav tako skladajo z avtomobilom. Po pričakovanjih je seveda ekskluzivna tudi cena. Za Porscheja 911 Turbo S Exclusive je treba odšteti 259.992 evrov. Za uro je treba odšteti še slabih 10.000 evrov, kovčki pa stanejo dobrih 5.500 evrov.
Galerija slik: Porsche 911 Turbo S Exclusive
更多信息:
保时捷网站