当保时捷在日内瓦车展上发布其新产品时,我们都以为最受关注的将是重新设计的保时捷 911 GT3 RS。然而事实并非如此,保时捷带来了全新的保时捷 Mission E Cross Turismo 概念车,令我们惊喜不已。
团体 Volkswagen, v katero spada tudi Porsche, ima veliko križancev oziroma terensko naravnanih različic modelov. Tako lahko kupci posežejo po Škodi Octavia Scout, Volkswagnu Passat Alltrack 或者 Audiju A6 Allroad. Tej usmeritvi se zdaj pridružuje tudi 保时捷, ki je offroad različica pred časom predstavljenega Porsche Mission E.
保时捷 Mission E Cross Turismo je tako nekakšna karavanska oziroma razpotegnjena različica Porscheja Mission E s terenskimi lastnostmi. V dolžino meri 4,95 metra, ima štirikolesni pogon in dva elektromotorja s kar 600马力. Takojšnji navor elektromotorja omogoča novemu Porscheju, da bo od 0 至 100 公里/小时 pospešil v zgolj 3.5秒, 从 0 至 200 公里/小时 pa v manj kot 12 sekundah. Najvišja hitrost pa bo več kot 250 km/h.
Elektrificirani Porscheji so namenjeni športnim, aktivnim ljudem, ki jim je čas dragocen in uživajo v športnih možnostih vožnje, ki jim jo ponuja električni avtomobil, so prepričani pri Porscheju. Zaradi tega je tudi Cross Turismo osnovan na 800-voltni platformi, kar pomeni, da bo imel možnost hitrega polnjenja. V le nekaj minutah bo imela baterija shranjene dovolj energije za nadaljnjih 100 kilometrov vožnje, če pa jo polnimo okoli 15分钟, pa bo shranjene energije za kar 400 kilometrov vožnje. Sicer naj bi baterija zagotavljala dovolj energije za 500 kilometrov dolgo pot.
Čeprav gre za koncept, je 保时捷 Mission E Cross Turismo že pripravljen na cestno uporabo. Cestna različica se namreč ne bo veliko razlikovala od koncepta in jo lahko pričakujemo že v letu 2021.
Galerija slik: Porsche Mission E Cross Turismo
更多信息:
保时捷网站