一个不服从女儿的父亲的阴谋,两个黑社会竞争对手和他们之间摇摆不定的公共秩序守护者的冲突,以及三个(幻灭的)女士的对抗——这个来自犯罪和卖淫环境的令人兴奋的故事是一种手段剧作家约翰·盖伊 (John Gay) 对 18 世纪初英国社会的腐败进行了复杂的政治讽刺。当时演出次数最多的作品《乞丐歌剧》将于 3 月 23 日在新戈里察 SNG 首次上演。它还启发了许多改编和重拍,其中最著名的是贝尔托·布莱希特和库尔特·威尔的《三便士歌剧》(1928年)和本杰明·布里顿的现代主义音乐剧改编版(1948年),但也值得一提的是政治参与(非音乐)戏剧捷克剧作家瓦茨拉夫·哈维尔(Vaclav Havel,1978)和尼日利亚诺贝尔奖获得者沃拉·索因卡(Wola Soyinka)的歌剧Wonyosi(1977)。
Peachum, ki vodi preprodajo ukradene robe in hkrati ovaja roparje, je ogorčen, saj se hčer Polly njegovi volji navkljub poroči z Macheathom, šarmantnim bonvivanskim šefom mafijske tolpe. Bes porodi maščevanje in z razkritjem, da je Macheath obljubil poroko tudi Lucy, noseči hčeri upravnika zapora, Peachum sproži lov, v katerem je ključno vlogo izdajalke pripravljena odigrati nekdanja ljubica 珍妮, ena izmed mnogih prostitutk, s katerimi je Macheath preživljal radostne noči …
阅读更多: 2017 年库尔贾波尔特电影节
John Gay 是它自己的 Beraško opero sklenil z mislijo: “V toku igre ste imeli priložnost opaziti takšno podobnost med navadami višjega in nižjega sloja, da se je težko odločiti, ali fini gospodje posnemajo cestne razbojnike ali cestni razbojniki fine gospode.” Bertolt Brecht je dilemo radikaliziral: “Kaj je rop banke v primerjavi z ustanovitvijo banke?” In prav ta krilatica nas spodbuja k odločitvi, da se soočimo z vivisekcijo današnje družbe v besedilni priredbi in režiji Vita Tauferja, s songi Iztoka Mlakarja in glasbo Aleksandra Pešuta – Schatzija.
更多信息:
sng-ng.si