根据威廉·莎士比亚的历史编年史《理查三世》、《理查二世》改编。和亨利四世。导演托马兹·潘杜尔讲述了权力崛起、权力丧失以及死亡的血腥历史的“伟大机制”……
… – vse to skozi psihologijo osebnosti, “ki so v svojem osnovnem bistvu in krvotoku misli danes še vedno aktualne, prisotne in prepoznavne”, so zapisali v ljubljanski SNG Drami.
展示 Rihard III. + II. Dramski diptih z epilogom o smrti je nastala na podlagi treh Shakespearovih del – Riharda II., Riharda III. 和 Henrika IV. Odpira odnos do oblasti, večno hlepenje po moči, razkriva človeške strasti, gre za boj na več ravneh zavesti, za mikropsihologijo velikih osebnosti, za razgaljanje oblasti, ki ima imena in priimke, za brezobziren boj živih ljudi.
Odpira vprašanje hrepenenja po moči, obvladovanju in posedovanju. “Rihard III. bo storil vse, da jo dobi, Rihard II. bo storil vse, da jo zadrži. Vzponu sledi padec, padcu smrt. Smer je le ena. Vsi gremo – kot Shakespearov Henrik IV. – v Jeruzalem”.