Potem, ko nas je lani koncern Diamler prek Mercedesa s študijo Future Truck 2025 že podražil s samovozečim tovornjakom, je 16 tisoč kilometrov testiranja na zaprti stezi v Papenburgu in nekaj nadgradenj kasneje dovoljenje za vožnjo po običajnih cestah dobil njegov naslednik Inspiration Truck, pod katerega se je podpisal prav tako Daimlerjev Freightliner. Je to konec preutrujenih voznikov tovornjakov?
Oddelek Daimler Trucks and Buses koncerna 戴姆勒 gre po stopinjah 谷歌, saj je tudi sam naredil kvantni preskok na področju varnosti v prometu in pripravil svoje prvo samovozeče vozilo- tovornjak z možnostjo avtopilota Freightliner Inspiration Truck. Gre za sploh prvi samovozeči tovornjak na svetu, ki uporablja že lani preizkušeno tehnologijo, ki se je dokazala, da lahko prevzeme vožnjo težkokategornega vozila. Za razliko od Googlovega avtomobila Inspiration ima volan in stopalke.
阅读更多: 雪佛兰-FNR——未来自动驾驶汽车的性感电动概念
Daimler Inspiration je opremljen z avtopilotno tehnologijo Highway Pilot (sistem stereo kamer in radarjev), ki se je že dokazala na javnih cestah, delo inženirjev pa je bilo na test postavljeno na cestah v Nevadi v Združenih državah Amerike. Tega je opravil z odliko, kar boste lahko videli tudi v priloženem video posnetku.
Onkraj luže je tovornjak, ki omogoča 自动驾驶, že dobil potrebno dovoljenje za vožnjo po javnih cestah, kmalu pa naj bi se, če mu bo nemško ministrstvo za promet izdalo vsa potrebna dovoljenja, zapeljal tudi po nemških cestah.