通过约会应用程序寻找情缘、一生挚爱或友谊并不是什么新鲜事。它的工作原理很简单:只需单击一下,我们就已经找到了我们要找的东西。但事情并没有那么简单,因为我们对于寻找真正感兴趣的事物的要求越来越高。这项研究揭示了我们最讨厌约会应用程序的原因。
Manko pristnega človeškega stika na spletu povzroča, da se moramo pri izbiri tistega, kar nas zanima, orientirati po tem, kakšen profil ima oseba. Prepogosto pozornost posvečamo temu, kako so videti profili drugih, pozabimo pa se vprašati, kakšen je naš lastni profil.
Aplikacija za spoznavanje 巴杜 je pred kratkim izvedla 研究 tem, kaj pritegne uporabnike, ki 寻找爱情, da všečkajo (podrsljaj v desno) določenega uporabnika. Raziskava, v kateri je sodelovalo 5000 uporabnikov, je pokazala zanimive rezultate.
54 % žensk pravi, da jim ni všeč (podrsljaj v levo), če vidijo fotografijo moškega, posneto z neko žensko. Tisto, kar jih zagotovo odbije, pa so fotografije moških, ki se fotografirajo brez majic ali v fitnesu.
Zanimivo je, da imajo uporabniki aplikacij za zmenke radi fotografije psov: 29 % ženskam in 21 % moškim so všeč fotografije, na katerih je tudi žival.
Tu so mnenja žensk o fotografijah moških:
Ženske pravijo, da jim je všeč (podrsljaj v desno):
Fotografija posneta na podeželju – 30 odstotkov
Fotografija s psom – 29 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje tetovaže – 18 odstotkov
一个留着胡子的男人 – 18 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje avtomobil – 7 odstotkov
Fotografija s privlačno žensko – 2 odstotka
Fotografija v telovadnici – 8 odstotkov
Ženske pravijo, da jim ni všeč (podrsljaj v levo):
Fotografija s privlačno žensko – 54 odstotkov
Skupinske fotografije, ki otežujejo določanje, čigav profil je – 49 odstotkov
Fotografija brez majice – 47 odstotkov
Fotografija v telovadnici – 37 odstotkov
Sebek v ogledalu – 32 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje avtomobil – 29 odstotkov
Moški z brado – 22 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje tetovaže – 19 odstotkov
男士 menijo tako o ženskih fotografijah:
Moški pravijo, da jim je všeč (podrsljaj v desno):
Fotografija v spodnjem perilu ali bikiniju – 33 odstotkov
Fotografija na podeželju – 33 odstotkov
Fotografija v telovadnici – 25 odstotkov
Sebek v ogledalu – 21 odstotkov
Fotografija s psom – 21 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje tetovaže – 14 odstotkov
Fotografija, na kateri ženska jaha konja – 12 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje avtomobil – 11 odstotkov
Fotografija s privlačnim moškim – 8 odstotkov
Moški pravijo, da jim ni všeč (podrsljalj v levo):
Skupinske fotografije, ki otežujejo določanje, čigav profil je – 40 odstotkov
Fotografija s privlačnim moškim – 34 odstotkov
Fotografija s Snapchat filtrom – 29 odstotkov
Fotografija, ki je v celoti dostopna na profilu – 21 odstotkov
Fotografija v spodnjem perilu – 20 odstotkov
Sebek v ogledalu – 19 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje avtomobil – 15 odstotkov
Fotografija mačke ali psa – 14 odstotkov
Fotografija, na kateri ženska jaha konja –12 odstotkov