首先是新内饰的照片,然后是全新的外观图片。当然,我们谈论的是第五代新款雷诺Clio,它遵循前一代车型的设计准则,但性能更好,将吸引许多原本决定购买另一辆车的买家。
新的 雷诺克里奥 bo tudi tokrat na voljo z opremo Initiale Paris, sprememba pa bo pri opremi GT Line, ki jo bo nadomestila 设备 R.S Line. Le ta bo kompaktnega Renaulta s prisekanim zadkom obogatila z veliko dodatki, ki prihajajo iz oddelka Renault Sport. Športna različica opreme ima 17英寸 platišča in posebno oblikovan odbijač, da jo bomo lahko v 片刻 ločili od ‘običajnih’ Renault Cliov.
R.S Line paket opreme novega Renault Clia se razlikuje tudi v notranjosti ‒ na voljo so 座位 z boljšo ledveno oporo, aluminijasta 踏板 和 usnjen športen volan, okrašen z dvojnim R.S. diamantnim logotipom. Seveda k vsej tej opremi sodijo 红色的 šivi 和 rdeče pobarvani deli 内部的.
新的内饰 Renault Clia je nekaj povsem drugega, kot smo bili vajeni pri predhodnem 模型. Nad osrednjo konzolo je pritrjen 大的 屏幕 na dotik, za katerega pravijo, da je 最大的 v razredu. Tudi notranjost deluje še bolj 现代的, z manj gumbi in večjim poudarkom na digitalizaciji.
Čeprav gre današnji trend v smer, da so avtomobili vse večji , pri novem Renault Clio temu ni tako. Je pravzaprav za 14 mm krajši od prehodne generacije, a kljub temu 更宽敞. Zahvala gre manjšim komponentam, ki zasedejo manj prostora, levji delež k prostornosti pa prispeva za 66 mm večja širina. Prtljažni prostor se je iz 300 litrov 增加 在 391 litrov, s tem pa je novi 雷诺克里奥 成为 najboljši v razredu. Notranjost je praktična kot do zdaj in omogoča še 额外的 26 litrov odlagalnih površin.
Višina novega Renault Clia se zmanjšala 为了 30毫米, Clia pa so prvič v zgodovini opremili z odbojniki zraka pred prednjimi koloteki za doseganje manjše porabe goriva. 每个人 Clii od osnovne različice dalje bodo imeli žaromete v popolni LED tehnologiji. Podatki o motorjih žal še niso na voljo, a ker je avtomobilski salon v Ženevi praktično pred vrati, bomo takrat zagotovo deležni še kakšne dodatne informacije.
Galerija: Renault Clio
更多信息:
雷诺.si