fbpx

雷诺 Twizzy——一款适合年轻人的电动四轮车

Twizzy

如果您是众多父母中的一员,在您的孩子成长过程中,已经面临着无休止的唠叨要给他们买一辆踏板车,那么请仔细阅读以下几行内容。今年春天,雷诺将推出售价 7000 美元的四轮 twizziy,这将消除大部分安全问题和不便。

Večina staršev ob prosjačenju otrok za skuter reagira z veliko mero zaskrbljenosti, češ pa je to sploh varno in se sprašuje:”kaj če ga(jo) zbije kakšen avto”. Štirikolesnik z odprto kabino predstavlja bolj varno alternativo za mlade, ki si želijo biti mobilni po mestu, starši pa za njih želijo čim večjo varnost.

Pred voznikom je pravi volanski obroč in vse ostalo, v osrednjem delu pa se "skriva" tudi varnostna blazina, ki zaščito potnikov v primerjavi s skuterji dvigne na povsem drug nivo.
Pred voznikom je pravi volanski obroč in vse ostalo, v osrednjem delu pa se “skriva” tudi varnostna blazina, ki zaščito potnikov v primerjavi s skuterji dvigne na povsem drug nivo.

No, pri Renaultu imajo zelo ekološko rešitev za vse tovrstne tegobe, saj ponujajo električno štirikolesno vozilo, ki ponuja dve sedeža in dve zmogljivostni različici, z enim polnjenjem pa zmore prevoziti 100公里. Twizy je zelo samosvojega izgleda, ima volanski obroč in vse ostalo kot pri osebnih vozilih in kar je najpomembnejše potniško kabino in varnostno blazino. S tem je varnost ob vožnji v prometu občutno boljša kot v primeru skuterjev, voznik pa tudi ne potrebuje čelade, obenem pa ima zaradi odprtih stranic še vedno dovolj vetra v laseh.

Sprednji del vozila je dovolj "avtomobilski", a vseeno zelo samosvoj. Z razvoj in izdelavo elektromotorja pa skrbijo pri Šempetrski Letriki.
Sprednji del vozila je dovolj “avtomobilski”, a vseeno zelo samosvoj. Z razvoj in izdelavo elektromotorja pa skrbijo pri Šempetrski Letriki.

Omogoča ša tudi številne možnosti personalizacije v obliki zanimivi športnih nalepk na celotni karoseriji vozila, za katere so tako kot za razvoj vozila poskrbeli pri Renaultovi športni diviziji – Renault Sports.

V kabini je tako podobno vetrovno kot v kakšnem manjšem kabrioletu, posebnost pa predstavlja tudi sedežna zasnova, kjer sta dva izredno tanka sedeža nameščena eden za drugim. Tako lahko vaš mladenič-ka s seboj na pot tako kot pri skuterju vzame tudi najboljšega-o prijatelja-ico, obstajata pa tudi dve zmogljivostni različici, kjer osnovna zmore hitrosti do 45 km/h, zmogljivejša pa 80 km/h.

Twizzy 45 tako omogoča vožnjo brez izpita za avto (B kategorijo), saj ima moč omejeno na 4 kW (5 KM), v močnejši izvedbi pa zmore elektromotor, ki je plod slovenskega razvoja in izdelave 13 kW (17 KM). Z enim polnjenjem lahko prevozi od 50 do 100 kilometrov, odvisno od vremenskih razmer in načina vožnje. Obstaja pa tudi različica cargo, kjer je prostor za voznikovim sedežem predelan v tovorni prostor in je kot nalašč za kakšne dostavne službe in podobno.

Pred voznikom je pravi volanski obroč in vse ostalo, v osrednjem delu pa se "skriva" tudi varnostna blazina, ki zaščito potnikov v primerjavi s skuterji dvigne na povsem drug nivo.
Pred voznikom je pravi volanski obroč in vse ostalo, v osrednjem delu pa se “skriva” tudi varnostna blazina, ki zaščito potnikov v primerjavi s skuterji dvigne na povsem drug nivo.

Cene se (bodo) pričnejo(le) pri sedem tisoč evrih, kolikor stane twizy 45, za zmogljivejšo različico je treba k temu dodati še 800 欧元. Poleg tega pa mora lastnik potem še vsak mesec k temu dodati še 50 evrov za najem baterije, kjer vam tako kot pri ZOE za njeno delovanje in po potrebi zamenjavo potem skrbijo Renaultovi serviserji.

Twizy s tem predstavlja zanimivo alternativo podobnim štirikolesnim vozilcem s kabino, v primerjavi s katerimi je sicer cenovno primerljiv (ali celo malo cenejši), je pa treba k temu dodati še ceno za najem baterij. 缺点 pa so ravno v odprtih stranicah, saj je s tem vožnja v veliki meri pogojena z vremenskimi razmerami, tako da twizy ni celoletno uporabno vozilo, težave pa znajo nastati že ob malo konkretnejšem nalivu, zato je obvezna oprema v twizyu vodoodporna jakna.

更多信息

更多信息请访问: www.renault.co.uk

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。