fbpx

Restavracija v Amsterdamu za socialno distanco namestila romantične rastlinjake za intimne večerje v dvoje

Restavracija Mediamatic (Foto: Willem Velthoven)

Restavracija Mediamatic iz Amsterdama je našla inovativno in čudovito rešitev, ki zagotavlja, da se gostje držijo priporočene socialne distance.

Ko države po Evropi počasi sproščajo ukrepe, povezane s pandemijo novega koronavirusa, tudi restavracije začenjajo eksperimentirati z novimi načini, kako gostom zagotoviti varno obedovanje. Restavracija Mediamatic iz Amsterdama je našla inovativno in čudovito rešitev, ki zagotavlja, da se gostje držijo priporočene socialne distance. Tako so ob reki Oosterdok postavili manjše rastlinjake, ki omogočajo intimno večerjo v dvoje.

Restavracija Mediamatic (Foto: Anne Lakeman, Willem Velthoven)
Restavracija Mediamatic (Foto: Anne Lakeman, Willem Velthoven)

“V restavracijah in barih se ločena soba tradicionalno imenuje chamber séparée (fr.),” svojo objavo na uradni spletni strani komentirajo pri Mediamaticu. “Predlaga t.i. seksi intimnosti: tukaj se lahko zgodijo stvari, ki bi morale ostati skrite pred očmi javnosti in jih ne bi smeli vsi slišati. Odločili smo se, da tudi svoje rastlinjake poimenujemo v francoščini. Čeprav bo tisto, ki se bo dogajalo znotraj njih, veliko bolj javno …”

Restavracija Mediamatic  (Foto: Willem Velthoven)
Restavracija Mediamatic (Foto: Willem Velthoven)

Serres Séparées (fr., ločeni rastlinjaki) tako ponujajo varno in intimno večerjo ob vodi. Restavracija idejo trenutno še preizkuša, saj se lahko restavracije na Nizozemskem odprejo šele 1. junija. Načrt upošteva tako stranke, kot ljudi, ki tam delajo. Tako bo npr. osebje ves čas nosilo zaščitno opremo, hrano pa bodo postregli na lesenih deskah, kjer je zagotovljena razdalja 1,5 metra. Pri Medimaticu upajo, da bodo lahko odprli junija, rezervacije pa bodo začeli sprejemati zadnji teden v maju.

Osebje v zaščitni opremi (Foto: Willem Velthoven)
Osebje v zaščitni opremi (Foto: Willem Velthoven)

更多信息

更多信息:
mediamatic.net

封面照片
Willem Velthoven za Mediamatic

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。