fbpx

一种革命性的废轮胎燃料,将使世界免受大量废物的侵害

Gorivo iz odpadnih pnevmatik

使用过或废旧轮胎是一个很大的生态问题。由于硫化,它们极难回收。因此,大多数都注定会在垃圾填埋场腐烂,但得益于绿色蒸馏技术(GDT),它们拥有更光明的未来。重新利用轮胎的想法有很多,但可能没有比这家想要用轮胎制造燃料的初创公司更好的了。

Gorivo iz odpadnih pnevmatik je ideja avstralskega podjetja Green Distillation Technologies. Do njega pride s kemično predelavo pnevmatik. Uporablja posebno metodo predelave, s katero pnevmatike razpadejo na nafto, ogljik in jeklo (gre za proces podoben pirolizi, to je postopku razkroja snovi pri visokih temperaturah). Za postopek pnevmatik ni treba predhodno poslati v razrez, prav tako je ta brez vsakršnih izpustov. Iz ene pnevmatike je mogoče dobiti tudi do štiri litre nafte in prav toliko ogljika ter poldrugi kilogram .

Svet se utaplja v izrabljenih pnevmatikah. Green Distillation Technologies želi to spremeniti.
Svet se utaplja v izrabljenih pnevmatikah. Green Distillation Technologies želi to spremeniti.

pnevmatike za tovorna vozila dobimo še precej več, in sicer do kar 28 litrov nafte ter 11 kilogramov jekla in 28 kilogramov ogljika. Iz sedemtonske pnevmatike lahko iztisnejo celo do tri tisoč litrov goriva, ki ga je mogoče mešati z dizelskim. Raziskave so pokazale, da se v tem primeru izpusti dizla zmanjšajo za 30 odstotkov, zmogljivost motorja pa ostaja enaka, prav tako dodatek iz odpadnih pnevmatik kako drugače negativno ne vpliva na vozilo. Tovrstno gorivo je moč uporabljati tudi za kurjavo ali ga predelati v višjeoktanska goriva. Pri predelavi ni nikakršnih odpadnih delov, saj se predela celotna pnevmatika.

阅读更多: Huck Norris - 防止“橡胶缺陷”的胶带

Gorivo iz odpadnih pnevmatikh.
Gorivo iz odpadnih pnevmatik.

Green Distillation Technologies naj bi letno predelal okoli 685 tisoč pnevmatik, kar je le tri odstotke od tega, kar Avstralci zavržejo na letni ravno. Letno na odlagališčih namreč konča kar 48 milijonov avtomobilskih pnevmatik. Materiala jim torej zlepa ne bo zmanjkalo.

Galerija – gorivo iz izrabljenih pnevmatik

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。