高达 1,914 马力,0 至 100 公里/小时仅需 1.85 秒?是的,这也是可能的。凭借 C_Two 车型,Rimac 再次跨越所有界限,为电动超级跑车树立了全新的里程碑。
里马克 C_Two je bil verjetno eden izmed bolj pričakovanih 超级跑车 na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi. S tehničnimi podatki so nas naravnost šokirali, saj mejijo že na tiste iz znanstvene fantastike. C_Two ima kar 1914马力 和巨大的 2.300 Nm navora. Od 0 do 100 km/h potrebuje le 1,85 sekunde in se lahko požene vse do 412 km/h. Če ga ne vozite v mejah zmogljivosti, lahko z enim polnjenjem baterij prevozite do 650 kilometrov, merjeno po standardu NEDC. Celoten avtomobil je bil zasnovan povsem na novo, ne da bi si karkoli izposodili pri njegovem predhodniku.
Za vse te hiperštevilke so zaslužni štirje elektromotorji, ki so nameščeni vsak v svojem kolesu. S tem je omogočen 四轮驱动, računalnik pa s pomočjo sistema za razporeditve navora poskrbi za optimalen navor, ki ga posamezno kolo v danem trenutku potrebuje. Rimac C_Two uporablja kar 4个变速箱, za vsako kolo svojega, za hlajenje komponent pa skrbi 7 hladilnikov. Litij, magnezij in nikelj boste našli v bateriji, ki ima zmogljivost 120 kWh. 8 kamer, 2 svetlobna radarja, 6 radarjev in 12 ultrasoničnih tipal. Vse to omogoča visoko stopnjo avtonomne vožnje, kar pomeni, da ste lahko za volanom Rimacove superzverine povsem sproščeni in jo vozite brez vsakršnega napora.
Dizajn je seveda primeren Rimacovi zmogljivosti. Futurističen in oblikovan zgolj z eno mislijo. Biti najhitrejši električni avtomobil na svetu. Uporabo 碳纤维 zasledimo skorajda po celem avtomobilu, še posebno pri strehi, aerodinamičnih dodatkih in tako imenovanem karbonskem monokoku, ki ima strukturno integriran baterijski paket. V notranjosti nas pred voznikom pozdravi 大屏幕, na osrednji konzoli pa mu družbo dela informacijsko-zabavni zaslon. Tudi klimatsko napravo upravljamo prek majhnih zaslonov. Ponuja celo možnost, ki bolj spominja na videoigro kot na kaj drugega. V navigacijski sistem lahko namreč namestimo posamezno dirkališče, tehnologija pa nam nato posreduje informacije o idealni liniji in optimalnih točkah zaviranja. Od materialov v notranjosti prevladujejo karbonska vlakna v kombinaciji s semišem.
Hiperelektrični Rimac C_Two bo na voljo v zgolj 150 primerkih in bo na ceste zapeljal v letu 2020. Cena bo seveda zmogljivosti primerna, le vprašanje je, pri koliko milijonih evrov se bo ustavila. Videli smo, kaj zmore njegov predhodnik, in nestrpni smo že, da vidimo, kaj zmore najnovejša in najnaprednejša električna zverina.
Galerija – Rimac C_Two
更多信息:
rimac-automobili.com