如果空中客车公司对飞机的未来主义想法是正确的,那么他们的未来是光明的。不仅因为幽闭恐怖的管道将被透明外壳取代,从而让自然光洒满整个乘客身体,而且因为飞行将成为一种独特的体验,而不仅仅是从 A 点到 B 点。
Ne, Airbus ne živi v oblakih, čeprav njihova letala tam preživijo veliko svojega časa, zato napoveduje, da si bo njihova okolju prijazna jeklena ptica s pernatimi vrstniki nebo delila od leta 2050 naprej. Potniki tedaj ne bomo več razdeljeni na ekonomski, poslovni in prvi razredih, pač pa na interesne cone. Tako bomo lahko izbirali med konferenčno sobo, igrišče za vadbo virtualnega golfa, oddelkom za otroke, ipd. Po želji. A ne glede na to, za kaj se bomo odločili, nas bo to bionično letalo vseskozi razvajalo s 全景.
In če to ne bo dovolj razvajanja za en let, bo tu vedno cona za poživitev z vitamini in antioksidanti obogatenim zrakom.
Evropski Airbus letno v okoljevarstvene projekte vloži preko dve milijardi dolarjev, zato ne preseneča podatek, da bo letalo mogoče v celoti reciklirati. Delno pa bo tudi 自给自足, saj bo želo toploto, ki jo oddajajo naša telesa in z njo napajalo naprave. Čeprav gre šele za koncept, pa je vsa ta tehnologija že pognale prve korenine.
阅读更多: Elon Musk o potovanju v vesolje z raketo za večkratno uporabo in motorji natisnjeni
查看图库中的更多照片
更多信息: www.airbus.com