“在我们窃取您的数据时保持冷静”是反谷歌广告活动的口号之一。微软在其在线商店的“Scroogled”类别中推出了一个新系列。
Tak napad na 谷歌 ni novost iz strani Microsofta. Kljub porabljenim milijonom 必应搜索引擎 in e-poštna storitev Outlook ne dosegata uspeha Googla in z namenom, da se to spremni, so najeli Marka Penna, znanega kot vodjo politične kampanje Billa in Hilary Clinton. Začeli so zelo agresivno in obtožili 谷歌 vdiranja v zasebna sporočila poslana preko Gmaila in nepoštene prikaze iskanih rezultatov za plačljive izdelke ter ustvarili spletno stran »Scroogled«, kjer so objavljeni vsi anti-Google oglasi.
Vendar pa »branje« vaših mailov ni skrivnost. Google je avtomatizacijo prikazovanja oglasov na podlagi ključnih besed predstavil že leta 2004. To ne pomeni, da nekdo sedi v skrivnih pisarnah Googla in bere vaše e-maile, ampak vam na podlagi največkrat uporabljenih besed prikazuje tiste prilagojene oglase ob obisku spletnih strani, ki uporabljajo 谷歌的AdSense. Microsoft uporablja podobno tehniko prikazovanja oglasov, vendar temeljijo na podlagi vaših demografskih podatkov, ki jih vnesete ob aktivaciji uporabniškega računa. S tem opravičujejo svoj iskalnik kot bolj pošten način brskanja.
V osnovi je prikazovanje oglasov iz obeh strani enako. Oba ponudnika pregledujeta svoje uporabnike in pošiljata »personalizirane« oglase, oba ponujata možnost izklopa takih oglasov in ne delita osebnih podatkov z oglaševalci. Torej bi lahko ta »vojna« za prevlado nad spletom trajala še dolgo.
更多信息请访问:
www.scroogled.com