Facebook已成为商人!也就是说,他“打开”了 Marketplace 在线市场,该市场与 Bolha.com 一样,可以在用户之间销售二手商品和新商品。未来几个月它将在斯洛文尼亚上市。您也使用 Facebook 作为广告吗?
Facebook je razširi svojo ponudbo s spletno tržnico Marketplace, ki omogoča preprosto prodajo novih in rabljenih predmetov med uporabniki. Največji slovenski spletni oglasnik Bolha.com tako dobiva resno konkurenco, a ne še čisto takoj. Storitev je namreč trenutno na voljo le v ZDA, Avstraliji, Veliki Britaniji in na Novi Zelandiji, v prihodnjih mesecih pa bo svoje lovke začela stegovati tudi po drugih državah, vključno s Slovenijo.
V nasprotju s priljubljeno slovensko spletno tržnico je prodajno-nakupni sistem Facebooka še preprostejši, predvsem pa bolj neposreden. Prodaja bo potekala sledeče. Prek mobilne aplikacije Facebook bo uporabnik v galeriji izbral ali fotografiral izdelek, ki ga želi prodati, mu nadel naziv, ga uvrstil v kategorijo, mu določil ceno, izbral svojo lokacijo, ga opremil z opisom in objavil oglas. Kupci bodo lahko videli vse oglase, ki so jih objavili uporabniki v neposredni bližini, seveda pa bodo lahko iskanje z vpisom ključne besede zožili na specifičen kos ali lokacijo.
阅读更多: Tinder Stacks:帮助您做出有关……任何事情的决定的应用程序
Za zagon Tržnice, ki je na voljo samo uporabnikom nad 18 let, se je Facebook odločil, da bi uporabnikom olajšalo oglaševanje v različnih skupinah za prodajo in nakup, kjer je trgovanje izjemno živahno. Facebook naj bi kot ‘divjo’ spletno tržnico uporabljalo že prek 450 milijonov uporabnikov. Facebookova tržnica Marketplace je sicer že naletela na prve kritike. Ne ponuja možnosti ocenjevanja prodajalcev, kot npr. 易趣. Tovrstna ocena je gradnik zaupanja, saj tako obstaja manj verjetnosti, da nas bo nekdo peljal žejne čez vodo. Storitev Facebook Marketplace je za zdaj na voljo ‘le’ v sklopu mobilne aplikacije Facebook, pozneje pa prihaja še različica za računalnike.