标志是品牌的脸面,因此公司选择一个让消费者随时随地都能识别并下意识信任的有效标志就显得尤为重要。这些著名公司创造了全世界都知道的标志,它们的含义笼罩着一层神秘的面纱,我们将揭开这一面纱。
Ob pogledu na dobro oblikovan logotip, se v naši glavni sproži kopica asociacij, povezanih s storitvami, ki jih podjetje ponuja. Zato ni čudno, da oblikovalci porabijo veliko časa, preden ustvarijo preprost logotip, ki si ga zlahka zapomnimo. Če ta skriva skrito sporočilo, pa je še toliko zanimivejši.
Večina med nami ne ve, kakšen je pravi pomen določenih logotipov, mnogi med njimi pa imajo globoko zakoreninjen skrivni pomen, ki ga bomo v nadaljevanju razvozlali.
到到网
Ameriška spletna stran TripAdvisor je platforma, ki je turistom olajšala potovalno izkušnjo – tam lahko najdete hotele, restavracije in številne druge zanimovsti, ki bodo olajšale vašo izbiro.
Na logotipu TripAdvisorja je sova, ki naj bi simbolizirala 知识 和 智慧. Posebej zanimive so njene oči, obarvane v 绿色的 和 红色的 barvo, ki predstavljajo odločitev, ki jo bo sprejel posameznik: rdeča luč – ne; zelena luč – da.
万事达
Mastercard, mednarodni sistem plačevanja, naj bi v svojem logotipu vključil psihologijo barv. Rdeča barva naj bi predstavljala 热情, 勇气 和 行动, ki vas veselijo. Rumena naj bi simbolizirala 繁荣.
Pri Mastercardu tako verjamejo, da so tovrstne vrednosti ključne za vse tiste, ki želijo obogateti in se, kot je na logotipu prikazano, srečajo na pol poti.
国家地理
National Geographic je priljubljena revija, ki jo lahko najdemo v 171 državah (priljubljen pa je tudi njihov televizijski program), je v svojem logotipu uporabila rumeni pravokotnik. Predstavljal naj bi 门, ki so odprta za svet znanja o 自然, 科学的 和 kulturi. Rumena barva naj bi simbolizirala 太阳, ki je vir energije in moči.
Haribo
Haribo je zaslovel z gumijastimi medvedki, ki jih nimajo radi le otroci, temveč tudi starejše generacije. In ustanovitelj podjetja naj bi sam prišel na idejo, da ime podjetja poimenuje po kombinaciji črk svojega imena 和 rojstnega kraja (Bonn).
Združil je 首先 和 drugi črki svojega imena, priimka in kraja rojstva. Tako naj bi nastal HA + RI + BO.
火狐浏览器
Svetovno znan brskalnik Mozilla Firefox ima v svojem logotipu lisico, ki objema Zemljo. No, vsi smo verjeli, da je lisica, a domnevno gre za rdečo pando. Firefox pa naj bi bil angleški prevod iz kitajščine za rdečo pando.
S tem logotipom naj bi želeli pokazati, kako edinstveni so sami oziroma te živali, ki med drugim sodijo na seznam ogroženih vrst. Leta 2010 naj bi podjetje celo posvojilo dve rdeči pandi.
亚马逊
Amazon, platforma za spletno nakupovanje, je v svojem logotipu združila zanimiva skrivna sporočila, na katera so pozorni le redki.
Rumena puščica, ki se razteza od A do Z, simbolizira, da na njihovi spletni strani kupite vse od A do Z. Puščica predstavlja tudi nasmeh, in sicer smejalno jamico, ki simbolizira zadovoljstvo potrošnikov z Amazonom.
阿迪达斯
Adidas je priljubljen ponudnik športne opreme, ki v svojem logu ima že od nekdaj tri črte. Četudi so logotip nekoliko posodobili, je pomen ostal isti. Črte naj bi simbolizirale goro, ki je ovira 和 一个挑战, s katerima se bo soočil čisto vsak športnik.
AirBnb
Tudi AirBnb, znana spletna turistična platforma, je skrbno načrtovala svoj logotip. Ta ima namreč globlji pomen, kot se zdi.
Logotip sestoji iz štirih elementov. Znotraj trikotnika je glava,这代表 一个人 和 znak za lokacijo, kamor oseba potuje. Narobe obrnjen trikotnik 代表 心, vsi znaki skupaj pa predstavljajo črko A 喜欢 A v AirBnb.