fbpx

To je Slovencelj – in imamo ga radi

Slovenski moški

Pogledali, kakšen je povprečen Slovenec v očeh statistike danes. Številke vas bodo presenetile.

V Sloveniji po podatkih statističnega urada (Surs) iz leta 2015 v Sloveniji živi 1,02 milijona moških. Največja verjetnost je, da je temu moškemu ime Franc, Janez, Ivan, Anton ali Marko. Največ novorojenčkov, rojenih v letu 2005, je dobilo ime Luka, Filip, Nik, Žan in Mark. Slovenski moški je v povprečju star 41,1 leta, visok 178 centimetrov in težak 85 kilogramov.

Eden najbolj pogostih poklicev, ki jih opravlja Slovenec je poklic kmetovalca.
Eden od najbolj pogostih poklicev, ki jih opravlja Slovenec, je poklic kmetovalca.

Na splošno imajo nižjo izobrazbo kot ženske (starejši moški imajo višjo kot starejše ženske, pri mlajših generacijah pa je slika ravno obratna), so manj zadovoljni z življenjem in dočakajo nižjo starost kot sovrstnice, zato pa so manj izpostavljeni tveganju revščine kot ženske (13 odstotka proti 15,6 odstotka). Vsak tretji študent študira na področju tehnike, proizvodnih tehnologij in gradbeništva. 443.641 moških je delovno aktivnih, največ od teh jih opravlja poklic voznika težkega tovornjaka in vlačilca, komercialnega zastopnika za prodajo, kmetovalca in delavca za preprosta dela v predelovalnih dejavnostih.

阅读更多: 如果您住在斯洛文尼亚以外的其他地方,您的生活会怎样?

V povprečju moški v Sloveniji zasluži 1.695 evrov bruto, kar je 101 evro več kot ženske, medtem ko starostna pokojnina znaša 744,90 evra (moški se v povprečju upokojijo pri 61,3 leta). V domu upokojencev predstavljajo tretjino oskrbovancev. Do leta 2015 je bilo 35 moški starih 100 ali več let. Slovenski moški sicer v povprečju umre star 72,8 leta, dečki, rojeni leta 2015, pa naj bi v povprečju dočakali 77,6 leta.

Slovenec se od doma odseli pri 29 letih.
Slovenec se od doma odseli pri 29 letih.

Od staršev se slovenski fantje v povprečju odselijo stari 29,2 leta, diplomo 1. bolonjske stopnje pa dobijo pri 24. letu. 24,6 je starost, ko dobijo prvo zaposlitev.

更多信息

来源:
统计数据

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。