可口可乐正在焕然一新,统一的外观。名牌瓶、瓶、罐的包装将进行改造。这是该品牌统一战略的最后阶段,这将使他们的不同饮料具有统一的外观,但当然我们仍然能够轻松地区分它们。自从1982年可口可乐除了经典可口可乐(一开始是健怡可乐,后来是零度可乐和生命可乐)之外,将其衍生品上架以来,所有饮料都有了自己的设计,但从现在开始它们都会说话相同的设计语言。连接元件将是红色圆盘。
可口可乐, najbolj priljubljena in najbolj prodajana brezalkoholna pijača v zgodovini, bo že kmalu videti drugače. Slovita znamka brezalkoholnih gaziranih pijač je v sklepni fazi poenotenja blagovne znamke predstavila spremenjeni videz embalaž. Če je do zdaj vsako pijačo (beri: Coca-Colo, Diet Coke, Coke Zero in Coke Life) krasila drugačna vizualna podoba, bodo od zdaj vse govorile isti oblikovalski jezik.
![Tako bodo v bodoče videti pločevinke Coca-Cole.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2016/04/52929d6fdf75102ad0fd-660x390.jpeg)
Njihove embalaže se bodo kakopak še naprej razlikovale, skupni imenovalec pa bo rdeči polkrog oz. disk. Kot pravi direktor marketinga pri Coca-Coli, je embalaža njihovo najbolj vidno in vredno premoženje, James Sommerville, podpredsednik oblikovalskega oddelka, pa dodaja, da so ”potrebovali vizualni element, ki bo poenotil portfoljo”. Našli so ga v dizajnu iz 30. let prejšnjega stoletja, ki so ga v štiridesetih v trgovinah uporabljali kot oznako, da se tam prodaja Coca-Cola (prvič so ga znova uporabili na koncu spodnjega oglasa).
阅读更多: Moleskine x 可口可乐:设计师向标志性瓶子诞生 100 周年致敬
Enotno vizualno podobo bodo uporabili tako na pločevinkah kot steklenicah in plastenkah. Svežo ”kolekcijo oblačil” bo na modnih brveh (beri: prodajnih policah) Coca-Cola prvič predstavila prvi teden 2016年5月, a zaenkrat zgolj v Mehiki, kjer so novi dizajn embalaže tudi razkrili javnosti. Na druge trge jih bo naplavilo konec leta oz. leta 2017. Tedaj naj bi prestopile tudi prag Slovenije.
更多信息:
可口可乐网站