fbpx

测试:Mini Cooper D——一辆可以让你乘坐一辆坦克往返布达佩斯的迷你车

Mini cooper D

当你看到一辆停着的迷你车时,你会以某种方式期望引擎盖下有一台强大的汽油发动机,而不是像测试的迷你库珀 D 那样的柴油三缸发动机。这款车为品牌和车型带来了许多创新和模范经济,但最重要的是,最重要的是,有了它,迷你车就成了它一直以来的样子……迷你车。请阅读下面它在我们的测试中的表现。

Mini cooper D in njegov 1,5-litrski trivaljni dizel se poleg konkretne tehnične naprednosti ponaša z presenetljivo dobrimi zmogljivostmi, 哪个 85 kilovatni in 270 Nm stroj s pridom prenaša na podlago. Končnih 205 公里/小时9,2 sekundni pospešek do stotice sta podatka, ki se jih v tem segmentu ne bi branil marsikatera športna različica, in čeprav je v primerjavi s cooperjem S bolj skromen, pa uspe kadarkoli privabiti nasmeh na obraz.

Različica cooper D prinaša ves športni "seksapil" kot tudi druge bolj zmogljive - bencinske različice.
Različica cooper D prinaša ves športni “seksapil” kot tudi druge bolj zmogljive – bencinske različice.

Glede voznih lastnosti in lege na cesti je Mini cooper D namreč pravi mini, ki v ovinkih prinaša tisti značilni gokart občutek in odlično vozno dinamiko. Poleg tega pa se Mini cooper D ponaša tudi z zgledno ekonomičnostjo, ki se je (ponovno) ne bi branile niti tiste najbolj “eco” različice modelov B-segmenta, na papirju pa to pomeni 92 gramov emisij in 3,6-litrsko 平均的 porabo. V teoriji je sicer slednja višja za slaba dva litra, ampak s pridnim varčevanjem se bo med merilniki izrisal tudi štirica, pri priganjanju pa kvečjemu (visoka) šestica. Skupaj z le 40 litrskim rezervoarjem (res škoda ker ni večji), to v teoriji tako pomeni, da bi z enim rezervoarjem prišli do Madžarske prestolnice in nazaj, no, v praksi pa je bolj verjetno, da boste prišli do Avstrijske prestolnice in nazaj.

Tudi znotraj razlik v primerjavi z bolj športnimi različicami ne boste našli, je pa res da je nivo premium občutkov v veliki meri pogojen z globino vaše denarnice.
Tudi znotraj razlik v primerjavi z bolj športnimi različicami ne boste našli, je pa res da je nivo premium občutkov v veliki meri pogojen z globino vaše denarnice.

S takšnim motorjem v nosu je tako mini poleg zgledne vozne dinamike lahko tudi pravi varčnež, obenem pa na pogled prinaša ves športni “seksapil” kot vse ostale različice tega kultnega modela. Enako velja tudi za izgled in prostornost potniške kabine, kjer pri slednjem v prvi vrsti prostora ne zmanjka,p pa čeprav je vstopanje in sedenj športno nizko (in zna koga tudi zmotiti), v drugi vrsti pa je veliko bolj tesno, zato je kljub rasti, mini četrte generacije še vedno zgolj in kvečjemu 2+2 vozilo. Nekoliko bolje se bo sicer godilo prtljagi, saj prtljažnik ni več tako špartanski, z 211 litri pa tudi bližje razrednemu povprečju, imajo pa potniki na voljo tudi dvojno dno in po sredini deljivo naslonjalo zadnje klopi. Nas je pa zmotilo zapiranje prtljažnih vrat, ki je preglasno in zato neugledno.

Drugače po obliki športna prednja sedeža ne prepričata s kakovostjo usnja na osrednjem delu, saj to ne deluje dolgotrajno. Med premium detajle, pa zagotovo spadata dva srednje tonska zvočnika v sredinskem naslonjalu za roko.
Drugače po obliki športna prednja sedeža ne prepričata s kakovostjo usnja na osrednjem delu, saj to ne deluje dolgotrajno. Med premium detajle, pa zagotovo spadata dva srednje tonska zvočnika v sredinskem naslonjalu za roko.

Glede opreme je bogatost le-te še vedno pogojena z globino kupčeve denarnice in njegovimi preferencami, med opremo pa je po novem tudi 雷达巡航控制,即 非常敏感 na umazanijo in sneg (ter druge padavine) tako, da je uporaba možna le v dobrih vremenskih pogojih. Več je tudi druge napredne tehnike kot je sistem za zaznavanje možnosti naleta in ohranjanje vozne smeri. Več kot ponuja konkurenca. Je pa tudi res, da Mini cooper D tudi ni in ne more biti poceni, kar pogled na cenik tudi potrdi.

阅读更多: Injekcija rastnega hormona miniju cooper S dobro dela 

So pa materiali in izdelava na pričakovano visokem nivoju, ergonomija pa še vedno samosvoja in ponovno – premiumska. Z zunanjosti se je tudi v kabino preselila velika količina kroma, osrednji merilnik je izgubil skalo za hitrost, znotraj njega pa je še vedno prostor za prikazovanje audio naprave, navigacije in tudi parkirnih pomagal. Okrog prestavne ročice je tudi stikalo sistema prilagodljive vozne dinamike, kjer način “green” vozilu po BMWjevsko pristriže krila, v načinu sport pa je pohvalno športen. Prednja sedeža sta zahvaljujoč nastavljivi dolžini sedalnega dela presenetljivo športna, pomisleke pa smo imeli glede imitacije usnja na osrednjem delu, ki ne deluje prepričljivo in dolgotrajno.

Različico cooper D boste na zadku poleg napisa prepoznali po enojni izpušni cevi večjega premera (medtem ko je tista pri bolj "pohlevnih" občutno manjša.
Različico cooper D boste na zadku poleg napisa prepoznali po enojni izpušni cevi večjega premera (medtem ko je tista pri bolj “pohlevnih” občutno manjša.

Osnovnih 21.700 evrov je pač davek, ki ga s seboj pripelje imidž modela in znamke, a vseeno cena je malce visoka. Cenovno je Mini cooper D sicer slabe tri evrske tisočake pod cooper eS-om, ampak konkurenca zmore za ta denar ponuditi…hm, več vsega. No, le imidža večina ne. Čeprav tudi mini zadnje čase kar malce izgublja na tem področju, se vam ne zdi.

更多信息

有关该型号的更多信息: www.mini.si/mini_cooperD

测试型号价格: 21.700 evrov (osnovni)/ 31.774 evrov (testni)

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。