fbpx

测试:雷诺 twingo – 适合他和她的玩具

Renault twingo

凭借第三代 Twingo,雷诺彻底重写了它并提供给客户。后置发动机和后驱带来了很多新东西,但你很快就会习惯它们。当它出现时,您一定会爱上 Twingo。尤其是城市敏捷性,这是无与伦比的,涡轮三缸发动机更是锦上添花,因为它让 Twingo 精神抖擞,准备好跳出城镇。然而,确实,twingo 并不节俭,在这种情况下,迫使它对抗 clio 的价格超出了预期。

Twingo tretje generacije prinaša toliko novega, kot le redki modeli ob menjavi, saj sta se, tako motor kot pogon, preselila na zadnjo os, obenem pa tako z oblikovnega kot vsebinskega vidika prinaša toliko novosti, da je twingo druge generacije le še oddaljen spomin. Sorodnosti s predhodnikom boste zaman iskali in to je bil tudi namen oblikovalcev.

Sorodnosti s predhodnikom boste zaman iskali in to je bil tudi namen oblikovalcev.
Sorodnosti s predhodnikom boste zaman iskali in to je bil tudi namen oblikovalcev.

Z oblikovnega stališča je karoserija veliko modneje ukrojena kot prej in predvsem deluje kot da se je oblikovalcem veliko bolje posrečila. Sorodnosti s fiatom 500 ne gre zanikati, predvsem gledano z boka, na številnih mestih na zunanjosti pa so všečne podrobnosti, ki mu dvigujejo imidž in ceno. Podkrepljen z opremo dynamiquepaketom sport, k mizi prinese še všečne nalepke na boku, v belo odeti stranski ogledali in velik spojler na zadku, zaradi česar obrača glave tako mladih kot malo manj mladih, tako žensk kot tistih pravih “decov”, saj nenazadnje deluje tudi športno.

Značilen kratek nos je sedaj še krajši in naklon pokrova motorja ostrejši ali bolj nagnjen, prednji del kot celoto pa zaznamujejo všečne LED  dnevne luči in velike glavne, na maski pa se bohoti še velika značka znamke. Z boka je sorodnost s prej omenjenim še bolj očitna, je pa res, da je z boka mogoče malce pretirano kockasto oblikovan, malce zaobljenosti tu ne bi škodilo. Športnosti vprid so kljuke za vstop v drugo vrsto všečno skrili v okvir zadnje šipe, ki je zgolj bočno pomična, kar pa je tudi trenutni trend v tem segmentu (najverjetneje ker je cenejše).

Notranjost preseneti, o tem ni dvoma. Enako pa velja tudi za previsoko sedenje, ki je rezultat visokega dna vozila. Visokoraslim tako zna zmanjkati prostora za glave.
Notranjost preseneti, o tem ni dvoma. Enako pa velja tudi za previsoko sedenje, ki je rezultat visokega dna vozila. Visokoraslim tako zna zmanjkati prostora za glave.

Zadek je ponovno zmes športnosti in modne elegance, všečna na pogled je zadnja šipa iz stekla, ki naredi celoto še bolj elegantno, je pa res, da odpiranje prtljažnika ni najbolj enostavno in včasih tudi čisto opravilo. Tipka je namreč postavljena (pre)nizko, posledično se roke rade umažejo. Tipka za daljinsko odpiranje pa je malce muhasta, saj včasih kljub večsekundemu pritiskanju ne naredi nič.

Tudi znotraj so očitno imeli oblikovalci dokaj prosto pot, saj je kabina lepo oblikovana, s poudarkom na barvitosti in plastiki visokega sijaja. Oboje dviguje imidž in vtis, da gre za dražji avto kot v resnici. Prvo kar opazovalec opazi je všečna armaturna plošča in sedeži z naslonjali iz enega dela ter kakovostno oblazinjenje in materiale.

Všečna belo-črna barvna kombinacija dviguje imidž vozila, podkrepi pa ga še nosilec za pametne telefona ali prenosno navigacijo, ki je čeprav zakriva določene tipke, res uporaben.
Všečna belo-črna barvna kombinacija dviguje imidž vozila, podkrepi pa ga še nosilec za pametne telefona ali prenosno navigacijo, ki je čeprav zakriva določene tipke, res uporaben.

Oblikovalci so se izkazali tudi glede številnih podrobnostih v domeni še večje uporabnosti ali všečnost in modnosti. Med prve spada po dolžini nastavljiv sredinski naslon za roke, med slednje pa recimo predal pred sopotnikom, ki ga enostavno vzameš s seboj, na sredini pod sredinsko konzolo, pa je še eden, ki smo ga mi imenovali majhna hladilna torba, saj po obliki in fukcionalnosti spominja na ta izletniški pripomoček. Ergonomija je veliko boljša kot pri predhodniku, sicer ima določene posebnosti in (tu pa tam) kakšno pomanjkljivost. Edino nosilec za pametni telefon ali navigacijo je nameščen tako, da zakriva pogled na določene tipke radija (predvsem za izbiro postaje), zaradi česar more voznik včasih odvrniti pogled s cestišča. Je pa nosilec izredno uporaben, saj lahko nanj pritrdiš praktično kakršenkoli pametni telefon, z izjemo kakšnega največjega, npr. galaxy nota.

S stališča opreme twingo s paketom opreme dynamique prinaša, vse kar v tem segmentu pričakuješ in potrebuješ, poleg tega pa še številne cvetke, ki jih ne pričakuješ in ki presegajo meje segmenta. Med prvo štejemo recimo lita platišča, audio napravo s stikali na volanu in bluetoothom, nekje na meji sta avtomatska klima in recimo tempomat, kar pa presega meje razreda v katerem se vozi, pa je sistem za zaznavanje vozne smeri, kar je praktično unicum v segmentu. Tako smo pogrešali kvečjemu parkirna pomagala zadaj, pa čeprav je twingo dobro pregleden in zaradi strmo odsekanega zadka mej ni težko določiti, parkiranje pa je enostavno pravilo, bolj petični pa bi se na seznamu doplačil znali stegniti tudi za kakšno od navigacij, ki niso pretirano drage.

Da ne bo pomote, torba na sliki je res velika…Prtljažnik z 219 do 980 litri ponuja zadostno količino prostora, predvsem pa je njegova oblika uporabna. Visoko dno pa olajša nalaganje saj praktično ni stopnice.
Da ne bo pomote, torba na sliki je res velika…Prtljažnik z 219 do 980 litri ponuja zadostno količino prostora, predvsem pa je njegova oblika uporabna. Visoko dno pa olajša nalaganje saj praktično ni stopnice.

Na prvem preizkusu na relaciji tovarne Revoz in Otočca smo preizkusili šibkejšo različico SCe70, ki zmore ravno takšno konjenico kot veleva ime, po preizkusu testnega twinga TCe 90, pa moramo priznati, da bi si želeli ta motor in nobenega drugega. 0,9-litrsk turbo trivaljnik,这发展了 68 kW 或者 90 KM, vozniku namreč velikokrat uspe izvabiti nasmeh na ustih, saj kljub majhni prostornini in (le) trem valjem zmore konkretne zmogljivosti in poskočnost, kar gre v veliki meri zahvala turbini. Tako gnan je (lahko)  prava mestna mini raketa, ob štartih izpred semaforja vozilo hitro pospeši, saj lahko v prvi prestavi zlahka doseže tudi hitrosti preko 40 km/h. Ko skočite izven mesta, pa se dodatna pomoč še bolj pozna, saj so pospeški občutno boljši, prehitevanja na AC pa večja realnost vi pa ob tem bolj mirni. S tem morjem tako zlahka skočiš tudi do Maribora ali na obalo in se ne boš primoran kot pijanec plota držati voznega pasu. Le drugi udeleženci v prometu ne bodo imeli tistega “rešpekta” do vas in vam znajo signalizirati, da se jim umaknite. Je pa twingo s svojo kockasto obliko dokaj občutljiv na bočni veter, kot mnogo večji enoprostorec, recimo espace, na kar je treba biti kar pazljiv, sploh na začetku.

Z boka je sorodnost z fiatom 500 še bolje vidna kot z ostalih zornih kotov.
Z boka je sorodnost z fiatom 500 še bolje vidna kot z ostalih zornih kotov.

Glede porabe pa TCe pričakovano ni šparovček, 这是 poraba med 6,5 in sedmimi litri več kot smo pričakovali. Tudi z zmerno vožnjo (ali zavestnim varčevanjem) jo stežka spraviš pod mejo 6,5 litrov, tipka ECOsistem start&stop pri tem ne delujeta, da bi kaj pretirano pomagala.

阅读更多: 雷诺 twingo - 斯洛文尼亚“小家伙”的重磅回归

价格怎么样? 12 tisočakov kolikor brez popustov stane twingo z TCe 90 motorjem in paketom dynamique se ne zdi malo, pa čeprav je tam kjer je večina konkurence. Je pa res da s paketom udobje in sport zraste še za dobrega tisočaka in pristane pri dobrih 13-ih, kar pa ni več malo. Tisočaka višje mu namreč za ovratnik diha že enako motoriziran in opremljen clio, ki pa prinaša še konkretno večjo mero uporabnosti. To pa tudi veliko šteje.

更多信息

有关该型号的更多信息: www.renault.si/novi_twingo

Cena testnega modela: 11.990 evrov (osnovni) / 13.150 evrov (testni)

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。