fbpx

这些是拒绝性行为的最常见原因和借口

Foto: @alinabuzunova / Twenty20

Ne da se mi. Glava me boli. Tako sem utrujen. Če želimo lahko imamo neskončno razlogov, zakaj ne bi imeli spolnih odnosov, se strinjate?

Včasih nismo razpoloženi, da bi imeli intimne odnose, ker smo preveč utrujeni, se ne počutimo dobro ali imamo natrpan urnik.

V večini primerov imajo moški in ženske iste razloge, ki jih navajajo, ko jim ni, da bi imeli spolne odnose, je pokazala neka študija, opravljena na 1.000 moških in ženskah.

Kakšni so bili njihovi razlogi. Poglejmo.

“Nikakor, zelo sem utrujen, ne funkcioniram.”

38% moških in kar 54 % žensk to navaja kot najpogostejši razlog za zavrnitev intimnosti. Ko so utrujeni sta jim na prvem mestu počitek in spanje.

“Imel sem grozen dan in rad bi se spočil.”

Stres uničuje željo po spolnosti pri 30% moških. Preprosto si želijo le, da jih vsi pustijo pri miru, da so sami in da se sprostijo, če je le mogoče. Pri ženskah se ta razlog pojavi v 22% primerov.

“Ne počutim se dobro, zdi se mi da bom zbolel.”

Ta razlog se pojavlja pri 20% moških, vendar je tudi enako pogost ženskah. Nihče ne želi biti intimen, ko je bolan in ima vročino.

“Ne morem izklopiti možganov, dekoncentriran sem.”

To se zgodi šele med spolnim odnosom. 17% moških in 22% žensk navaja ta razlog za predčasen zaključek intimnega odnosa.

Ni mi, lahko jutri. Foto: We Vibe Toys / Unsplash

“Morda bi se samo malo božala.”

17% moških in 21% žensk ima včasih željo po telesni intimnosti in občutku varnosti, ne pa po spolnosti.

“Zelo me boli glava.”

Glavobol je razlog za zavrnitev intimnosti pri 18% žensk in 14% moških.

“Jutri imam pomemben sestanek in se moram pripraviti.”

Moški pogosteje navajajo zaskrbljenost zaradi posla kot razlog za zavrnitev spolnosti, kar v 13%, ženske le 4%.

“Otroci naju bodo slišali.”

7% moških in 4% žensk izgubi željo zaradi skrbi, da bi se otroci zbudili.

“Včeraj sva imela spolne odnose”

7% moških in žensk meni, da bi moral včerajšnji spol zadovoljiti potrebe naslednjih nekaj dni.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。