fbpx

富有想象力的斯洛文尼亚产品 LLSTOL 的成功

斯洛文尼亚建筑师 Luka Ločičnik 设计的 LLSTOL 今年一月在科隆举行的德国科隆国际室内装饰博览会上首次亮相。这一非凡的创作因此极其成功地跻身十大最具创新产品之列,并发表在著名报纸《法兰克福汇报》上。

项目 LLSTOL se je začel s krajšo delavnico na Fakulteti za arhitekturo v Ljubljani, namenjeno mladim, ki prebivajo v majhnih stanovanjih in imajo omejena finančna sredstva za opremo. Prvotne smernice so tako narekovale 简单的设计minimalno število elementov.

LLSTOL bo v naravnem videzu bukovega lesa vnesel očarljivo razigranost.  Foto: Matej Gruden, Blaž Jamšek.
LLSTOL bo v naravnem videzu bukovega lesa vnesel očarljivo razigranost.
Foto: Matej Gruden, Blaž Jamšek.

Po enoletni raziskavi in razvoju so nastali prefinjeni interier elementi v obliki črke L, 哪个 delujejo večnamensko, saj jih lahko zložimo v udoben stol, klopco, mizo ali celo knjižno polico. Prednost je tudi v lahkotnem sestavljanju brez dodatnih komponent in preprostem shranjevanju na majhnem prostoru. V videzu bukovega lesa laminatnih vezanih plošč s tem v dom vnašajo toplino razigrane narave.

Domiselni izdelek so nadgradili s tekstilnimi dodatki pletenih "nogavičk". Foto: Matej Gruden, Blaž Jamšek.
Domiselni izdelek so nadgradili s tekstilnimi dodatki pletenih “nogavičk”.
Foto: Matej Gruden, Blaž Jamšek.

Septembra 2012 so v sodelovanju s Paulom RobinsonomNikom Klanškom kot prvi slovenski oblikovalski izdelek zaganali kampanjo množičnega financiranja (crowdfunding, ang.) na spletni strani 众筹, kjer so zbrali blizu 22.000 dolarjev in prejeli 117 naročil stolov LLSTOL. To jim je omogočilo temelje za nadaljni razvoj.

Večnamenska stvaritev, ki dobiva priznanja tudi iz tujine. Foto: Matej Gruden, Blaž Jamšek.
Večnamenska stvaritev, ki dobiva priznanja tudi iz tujine.
Foto: Matej Gruden, Blaž Jamšek.

Danes je LLSTOL na voljo v različnih barvahz očarljivimi tekstilnimi dodatki, ki spominjajo na pletene nogavičke, kar dela izjemen dizajn še bolj edinstven. V prihodnosti načrtujejo tudi proizvodnjo iz drugih materialov, kot so cementne plošče, ki bi izdelku omogočale tudi zunanjo uporabo.

更多信息

更多信息: www.llstol.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。