fbpx

V katerem položaju ženske najtežje doživijo vrhunec?

Foto: Dainis Graveris / Unsplash

Nekateri spolni položaji med nežnejšim spolom niso najbolj priljubljeni. Ste vedeli, da večina žensk ne mara položaja 69? In, da ženske razmišljajo drugače kakor moški?

Več kot 1200 bralk časopisa Women’s Health je sodelovalo v anketi, v katerih so se ocenjevale, kateri so zanje najslabši spolni položaji v katerih najredkeje doživijo vrhunec.

Poglejmo katerih pet je najmanj priljubljenih.

1. Položaj po pasje

Ženske so povedale, da je spolni odnos v tem položaju preveč boleč. Razlog je v tem, da je penetracija med njim preveč globoka, kar je velikokrat prej slabost, kot prednost. Dejale so tudi, da ne zagotavlja dovolj intimnosti. Da bi preprečili boleče spolne odnose naj bo penetracija plitka, in ne globoka.

Moški povečajte intimnost. Z rokami ji pojdite skozi lase. Dotikajte se hrbta, poljubljajte jo po vratu.

2. Položaj jahača

Ta poza je bila zaradi negotovosti ocenjena kot slaba in je priljubljena le pri zelo samozavestnih ženskah. Ženske, se pogosto obremenjujejo s svojim videzom, in se zaradi tega težko sprostijo in uživajo v odnosu. Posledično ne dosežejo orgazma.

Naj bo spolnost obojestranski užitek. Foto: Valeria Boltneva / Pexels

3. Obrnjena kavbojka

Na prvi pogled je to avanturistični položaj, v realnosti pa ni najbolj priljubljen. V tem položaju je težko delati s boki zaradi obrnjenega položaja. Kajti moški ud in vagina se ne spajata pod kotom, ki bi zagotavljal maksimalne užitke. Vsakič, ko se moški ud upogne prenizko, je lahko boleče in neprijetno za oba.

4. Misijonarski položaj

V tem položaju ženske težje dosežejo vrhunec, še posebej, če moški ni obdarjen. Če ga želite izboljšati, pod partnerkino medenico postavite manjši vzglavnik. Tako bodo boki dvignjeni in prodor globlji.

5. Položaj 69

Ženske so sklenile, da se v tem položaju skoraj nikoli ne morejo osredotočiti na svoj užitek, če so one spodaj. Saj se je težko osredotočiti na hkratno prejemanje in zadovoljevanje partnerja.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。