裸体又回到《花花公子》了!年后,封面将再次以裸体女孩装饰。杂志创始人休·海夫纳 (Hugh Hefner) 的儿子库珀·海夫纳 (Cooper Hefner) 承认,没有人阅读《花花公子》的文章。
Po letu se na naslovnice revije 花花公子 vrača 裸露. Z goloto mislijo golo oprsje in zadnjico, mednožje pa ostaja ”sveto”. Spomnimo. Pred letom je Playboy pretrgal vezi s svojimi koreninami, saj so bile gole ženske to, kar je revijo prodajalo od davnega leta 1953. Zavoljo golote na spletu so dejali, da ta ni več potrebna, a so se ušteli. Playboy je pojem golote in brez nagic je revija kot goveja juha brez soli. Zdaj se torej Playboy vrača h koreninam, s tem pa si želi povrniti nedavne slave, predvsem pa prodajne naklade iz preteklosti. Goloto vrača s sloganom “Golo je normalno.” Na naslovnici revije za marec in april 2017 这是 rjavolasa manekenka zgoraj brez.
阅读更多: 再见,裸体女孩! 2016 年 3 月,《花花公子》杂志取消裸照!
“Prvi lahko priznam, da je način, na katerega je revija prikazovala goloto, staromoden, toda to, da smo jo povsem odstranili, je bila napaka,” se je s pepelom posul 25-letni kreativni in izvršni direktor revije Cooper Hefner, ki dodaja, “golota nikoli ni bila težava.” Je bil pa sin ustanovitelja revije Hugha Hefnerja lani proti ukinitvi golote, s katero so želeli privabiti več oglaševalcev in dobiti več prodajnih mest. A eksperiment z ”družinskim” Playboyem je pogorel na celi črti. Pozoren bralec bo na naslovnici opazil še eno spremembo, ”zabavo za moške” je zamenjal podpis ”zabava za vse”.
更多信息:
playboy.si