fbpx

“Vem, kako ti je” ni vedno laž: ta astrološka znamenja najbolje razumejo tuja čustva

Nekateri se lažje postavijo v kožo drugih in tako tudi lažje razumejo, kako se drugi počutijo. Empatija je res velika vrlina, a je nimajo vsi, no, vsaj tako močne ne, kot naslednjih 6 astroloških znamenj.

Kaj je empatija? Je sposobnost, ki ti pomaga, da razumeš, kako se nekdo drug počuti, in da si predstavljaš, v kakšni situaciji se je znašel. To je zmožnost, da se “postaviš v kožo nekoga drugega”. Empatija prevzame spoštovanje do druge osebe in v veliko primerih naše osebno stališče ni pomembno, saj je lahko v nasprotju z drugo osebo.

Empatija ni nujno vedno najboljši način, kako pomagati človeku v stiski, saj s tem, ko se pretirano poistovetimo s trpljenjem in bolečino drugega, trpimo tudi sami. Nositi bremena drugih in živeti pod vplivom občutkov drugih je lahko za nas stresno in v nas povzroča občutke utesnjenosti. Zmožnost globokega občutenja sočloveka je tako po eni strani blagoslov, po drugi pa tudi neke vrste prekletstvo.

共情
共情

Pa si poglejmo, katera so najbolj empatična astrološka znamenja!

他们很 empatični, potrpežljivi, spoštljivi, pripravljeni pomagati z besedami ali dejanji. So intuitivni in vedo, kdaj nekdo potrebuje pomoč. Problem nastane, ker jih empatija lahko hitro potisne v tesnobno stanje. Če so njihovi družinski člani v čustveni bolečini, jim bodo izpili vso negativno energijo. Pa ne zato, ker bi si to želeli, ampak ker so obsedeni s tem, da morajo pomagati. Ljudje jih želijo ob sebi, saj jih njihova prisotnost pomiri, a ribe čutijo vso težo vaše bolečine in vam ne želijo pokazati, kako jih s tem obremenjujete.

公牛

Verjetno si ne bi nikoli mislili, da so biki tako zelo čustveni. Sicer so pri izražanju čustev resda bolj zadržani, a so hkrati neverjetno občutljivi na čustvovanje okoli sebe. A tega ne pokažejo. Vedno so tam, če jih kdo potrebuje, s čimer pride do izraza njihova želja po pomoči drugim. So najboljši prijatelji, ki si jih lahko samo želite, saj vas potolažijo z ljubeznijo in prijaznostjo.

Biki so neverjetno občutljivi na čustvovanje okoli sebe.
Biki so neverjetno občutljivi na čustvovanje okoli sebe.

处女

Devica je razpeta med perfekcionizmom in empatijo. Je hladna in naporna, ker se tako zaščiti pred bolečino. Zaradi mehanizma preživetja postane hladna, nesprejemljiva, a to je le fasada. Vse okoli sebe čuti zelo močno, še posebno če gre za živali. Če so živali v stiski, jih duši. Empatija je vsidrana vanjo. Devica je vedno z dušo in telesom tam, kjer jo nekdo potrebuje.

Ta znak je poznan kakor oster in maščevalen. A je najbolj občutljiv, skrben in empatičen znak astrologije. Če začuti, da je prijatelj v težavah, bo vedno tam zanj. Problem je, da nima vedno prav. Čuti vsa čustva sveta, in če ta čustva usmeri v eno osebo, to ni najbolje. Tako včasih pretirava s svojimi čustvi.

Škorpijon  je najbolj občutljiv, skrben in empatičen znak astrologije.
Škorpijon je najbolj občutljiv, skrben in empatičen znak astrologije.

水瓶座

Vodnarji so empatični, z drugimi okoli sebe ravnajo kakor mati z otrokom. So zaskrbljeni za ljudi okoli sebe …  in če čutijo bolečino, jo želijo prekiniti in drugim pomagati. Če zavrnete njihovo pomoč, bodo zelo jezni. Jeza duši njegovo empatijo in tako postanejo nedovzetni za ljudi okoli sebe. Užaljenost pri vodnarju na žalost premaga empatijo.

双胞胎

Rojeni v tem znaku so čisti empati. Prevzamejo čustva drugih, a jih ne znajo predelati, preveč jih analizirajo in se potem počutijo zelo slabo. Svoje misli zato pretirano zaposlijo z odkrivanjem, zakaj čutijo tako, kot čutijo. Zaradi tega se izogibajo ljudem, ker nočejo čutiti njihove bolečine in tesnobe. Postanejo tihi, popolnoma v nasprotju s svojo sicer energično in zgovorno naravo. A če boste kdaj potrebovali dvojčka, vam bo takoj priskočil na pomoč in naredil vse, kar je v njegovi moči!

Dvojčki prevzamejo čustva drugih, a jih ne znajo predelati, preveč analizirajo in se potem počutijo zelo slabo.
Dvojčki prevzamejo čustva drugih, a jih ne znajo predelati, jih preveč analizirajo in se potem počutijo zelo slabo.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。