fbpx
Foto: Pietra Schwarzler

你知道男人第一眼会看中哪个女人吗?

Si mu všeč?!

感情专家透露,基于一些科学方法,有一个简单的方法可以判断一个男人是否对你感兴趣?!

Kaj meniš, da moški najprej opazi pri tebi? Je to zadnjica, so to ustnice ali prsi? No, znanstveniki iz kolidža Wellesley in univerze Kansas so prišli pri tem do pomembnega spoznanja. V namen 研究 so prosili več 100 študentov, da pogledajo fotografijo moškega in fotografijo ženske. Nato so morali povedati, ali si določeno osebo zamišljajo kot potencialnega prijatelja ali pa bi se lahko z njim spustili celo v ljubezensko oziroma spolno vezo. Pri tem so bili znanstveniki še posebej pozorni, kam sodelujoči v raziskavi najprej pogledajo. To bi lahko namreč pomagalo odkriti, kako doživljajo osebo, ki jo vidijo na fotografiji.

Rezultati so pokazali, da moški, ki gledajo žensko v obraz, zanjo nimajo drugega kot prijateljskega interesa. A če jih ženska zanima potem jo najprej pogledajo v … prsi in boke! To je slišati kot popoln kliše, se strinjaš? A moških ne bi smele prehitro obsojati. Rezultati so samo potrditev predhodnih evolucijskih raziskav, ki so pokazale, da so “pramoški” prvenstveno pozornost usmerili na telo ženske. Tako so lahko namreč presodili, ali bo lahko dala potomce.

Moški žensko, ki jih privlači, najprej pogledajo v prsi in v boke.
Moški žensko, ki jih privlači, najprej pogledajo v prsi in v boke.

Zrenje v ženske prsi lahko moškim pomaga, da živijo dlje

Obstaja nekaj “dokazov”, da bi lahko zrenje v ženske prsi moškim pomagalo, da živijo dlje. 一项研究 iz leta 2012, objavljena v Archives of Internal Medicine je raziskovala učinke pozitivnega mišljenja na dolžino življenja pri moških. In eden od pozitivnih dejavnikov v moških življenjih naj bi bile tudi ženske prsi (čeprav vsi znanstveniki v to niso popolnoma prepričani). Druga nemška študija je odkrila, da ima lahko 10 minut zrenja v ženske prsi na dan pozitiven vpliv na moško kadriovaskularno zdravje. Vse to je OK, če seveda ženska na drugi strani to dovoli. Sicer se lahko zgodi, da bo zrenje v ženske prsi moškemu življenje pošteno skrajšalo. 🙂

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。