fbpx
YSL 2020 Holiday Edition

YSL 黑鸦片假日版 2020

Sponsored伊夫圣罗兰

伊夫·圣罗兰 (Yves Saint Laurent) 是性感、神秘和奢华的代名词。他的香水以奢华感为特色,而黑鸦片淡香精则以迷恋为特色。这就是为什么这款香水在过去五年中一直是 YSL Beauty 最畅销的产品,并受到每个接触其芳香之路的人的喜爱。

Parfum Black Opium, ustanovljen leta 2015 z igralko Zoë Kravitz kot ambasadorko, je uradno največja blagovna znamka na področju e-trgovine za YSL Beauty. In z let je dišava postala vse bolj priljubljena. Samo v letu 2019 je Black Opium Eau de Parfum prodal neverjetnih 887 steklenic na dan. Tudi letos, čeprav je zaradi okoliščin zelo drugačno leto, dišava od marca 2020 močno strmi v prodaji.

YSL 2020 Holiday Edition

YSL Black Opium Holiday Edition 2020

Zato so pri YSL posebno pozornost namenili praznični kolekciji Dress Me Wild, del katere je tudi priljubljeni parfum Black Opium. Zlato in bleščice so bili vedno del DNK Yvesa Saint Laurenta, kateremu je dodan prepoznaven slog leopardovega vzorca. Znameniti parfum je v posebni praznični kolekciji postal drznejši in bolj seksi kot kdaj koli prej. Topli odtenki dišave, ki odražajo utripajočo energijo zabave, svetijo v okroglem prozornem osrednjem delu stekleničke. Orientalski gurmanski parfum nove generacije, obogaten s prvo preplavljajočo noto dišave črne kave, ki se ji ni mogoče upreti, v ženskem parfumu z opojnim vonjem belih cvetov arabskega jasmina in absoluta pomarančnega cveta. Naboj čiste energije za nagonsko, urbano junakinjo, ovit z vaniljo in nočnim pačulijem.

YSL 2020 Holiday Edition Black Opium

Divja zabava z Black Opiumom in Zoë Kravitz

Elegantna in močna v svoji črni žametni srajci, ki predstavlja osnovni dotik ženstvenosti Yvesa Sainta Laurenta, se premika kot mačka. Njen svetlikajoč se slog zadimljenih oči je hkrati očarljiv in močan. Provokativna. Malce nevarna. Ste ji pripravljeni slediti v noč? S privlačnostjo utripajoče rdeče magnetnih vrat, ki se ji ni mogoče upreti – je krog s stekleničke parfuma 黑鸦片 tisti, ki jo vodi v noč? – samozavestno vstopa v neskončne hipnotične in bleščeče rdeče hodnike z ogromnimi sijočimi zvočniki in ogledali. Ona je 佐伊·克拉维茨, ženska s stališčem, v novi praznični kampanji dišave 黑鸦片.

Zoe Kravtiz

Praznična zabava z najbolj norim razpoloženjem tega časa. Strogo zaupno. Povsem divje. Medtem ko vstopa v rdečo jamo, polno nočnih bitij s svetlikajočimi se bleščicami, so vse oči uprte vanjo. Plesalci se premikajo in ustvarjajo prehod. Ona očara. Ona je odločna. Ona ima misijo. Približuje se središču zabave in vstopa v rdeči krog. Sama. Ona je ta, ki ima nadzor. Njen lov se bo kmalu končal: počasi se razkriva predmet, h kateremu ves čas teži. Ogromna skulptura v obliki piramide, ki jo sestavljajo svetlikajoči se, ognjene rdeči zvočniki. Futuristično božično drevo, polno vabljivih daril

Tu je tudi darilo zanjo. Edina stvar, po kateri hrepeni … Njen Black Opium Eau de Parfum. V subtilnem poklonu originalni kampanji za Opium iz leta 1977, ki je bila posneta v azijskem salonu Yvesa Sainta Laurenta, se je Zoë udobno namestila na žametnem kavču. Sproščena in zadovoljna razprši svoj 黑鸦片, ekstatično vdihne preplavljajoč vonj črne kave za nov naboj energije, prežet z očarljivimi belimi cvetovi. En nanos dišave Black Opium in zabava postane divja. Njeni privlačnosti se ni mogoče upreti, medtem ko se ziba nazaj proti neukrotljivi množici. Pogledi se srečujejo. Glave se obračajo. Telesa se dotikajo. Zabava je na vrhuncu. Bitja noči so njeno spremstvo. Medtem ko glasba bobni, ona čutno pleše na najbolj nori zabavi leta pod vroče rdečimi lučmi kluba Black Opium v velikem rdečem krogu, ki predstavlja dizajn stekleničke. Ona je kraljica zabave. Središče pozornosti, gleda vas naravnost v oči. Ne boji se izpostaviti. Živi na robu, ker je drznost njen način življenja.

Kaia Gerber zaščitni obraz kampanje Holiday 2020

V kampanji za tisk Holiday 2020 Dress Me Wild, ki jo je posnel David Sims, ima glavno vlogo ambasadorka ličil za YSL Beauté 凯亚·格柏. Oblečena je v črno usnjeno jakno, posluša klic divjine, medtem ko na ramenu kot majhen zvočnik drži paleto senčil Holiday 2020 Couture Colour Clutch Palette. Divja navzven, divja navznoter, divja vedno in povsod.

更多信息

YSL.COM





自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。