fbpx

有了全新飞利浦 PerfectCare Pure 熨斗,熨烫变得快速而有趣

Philips PerfectCare Pure

和我们许多人一样,我从来没有真正喜欢熨烫,主要是因为它既耗时又流畅。这些天,我们在编辑部收到了一台新的飞利浦 PerfectCare Pure 系统电熨斗,我借此机会测试了到达的电熨斗。我承认他给我留下了深刻的印象...

Naj povem, da sem do sedaj še vedno za kup perila porabila najmanj dve uri, z novim likalnikom pa sem enak kup zlikala v pol ure manj, kar mi kot polno zaposleni sodobni ženski s kup obveznostmi veliko pomeni. No, pa vseeno malo se je treba privaditi, saj če ga primerjamo s klasičnimi likalniki, se je potrebno malce navaditi na sistem odlaganja na parno postajo. Kakorkoli že, ker je zmedenost in hitenje ena od mojih groznih navad, moram priznati, da se je moj novi pomočnik pri tem odlično odrezal. Med likanjem mi je zazvonil telefon, v evforiji sem likalnik pustila na likalni mizi in kar nisem mogla verjeti, saj se je likalnik samodejno izklopil in moj najljubši volneni pulover je bil rešen.

Ponavadi imajo likalniki kar nekaj nastavitev, pa saj veste, vedno je potrebno čakati, da se likalnik ohladi, ko pride na vrsto najljubša svilena srajca ali lanene hlače, … no pri likalniku PerfectCare Pure je to enostavno rešeno z eno nastavitvijo temperature, ki omogoča hitro in preprosto likanje različnih tkanin … še vode mi ni bilo potrebno dolivati, ves kup sem zlikala z enim polnim zbiralnikom za vodo. Moram reči, da sem po naravi velik vizualist in likalnik me je navdušil z všečnim dizajnom, barvitostjo in eleganco ter stilsko dovršenostjo, pa tudi s svojo lahkotnostjo in uporabnostjo. Zmotilo me je le to, da ima nekoliko kratek kabel od postaje do likalnika in pa sama likalna postaja, ki zavzame kar precej prostora na likalni deski. A dejstvo je, da čeprav likalna postaja zavzame več prostora na likalni mizi, je Philips Perfect care Pure veliko manjši (najbolj kompakten) in lažji od ostalih likalnih postaj na trgu kar je tudi velika prednost.

Philips je posebno za likalnik Philips PerfectCare Pure posnel tudi serijo videoposnetkov z raznimi namigi.

更多信息

Osvoji likalnik PerfectCare Pure. Klikni na povezavo.

Previous
仆人结婚

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。