fbpx

全新 BMW Mini Cooper 硬顶的有趣试驾

BMW Mini 再次继续其富有想象力的广告活动。这次,它带来了一系列奇特的在线广告,让完全正常的驾驶员以最不寻常的方式试驾新款 Mini Cooper 硬顶,实现他们最疯狂的幻想。因此,在试驾 Mini 时,他们发现自己置身于中世纪的战斗、高尔夫球场甚至平行世界之中。

Oglaševalska agencija Butler, Shine, Stern & Partners (BSSP) in produkcijska hiša Tool of North America prinašata zabavno oglaševalsko kampanjo, 他们在哪里 lastnike Mini vozil povabili k sodelovanju, da lahko preizkusijo novi model BMW Mini Cooper Hardtop na najbolj drzn način, kot so ga od nekdaj sanjali. Izmed 800 prijavljenih so na koncu izbrali 10 srečnežev, s katerimi so posneli njihovo edinstveno izkušnjo “končne testne vožnje”. Trajajoč med eno do dve minuti, z običajnimi Mini lastniki v glavni vlogi, oglasi prikazujejo od popolnoma verjetnih do najbolj neverjetnih scenarijev, ki potrjujejo izjemne lastnosti novega Hardtopa.

Najbolj izstopajo “Midnight Black Light”, kjer se voznica Alex Coyle v počasnem posnetku zapelje skozi čudovito eksplozijo flurostenčne barve, “Sex Appeal”,其中 Thomas Lhamon, učitelj kemije, doživi pravi klišejski porno shooting, “Vertigo”, 在哪里 Ryan George skozi divjo vzratno vožnjo po parkirni hiši poskuša ujeti 2-minutni limit brezplačnega parkiranja ter “Getting Medieval”, s katerim so posnemali fantazijo Rebecce Smith o častnih srednjeveških bojih vitezov.

Domiselna in zabavna Minijeva kampanja tako odraža odlično ravnotežje med vsebino, generirano s strani uporabnikovtradicionalnim oglaševanjemelementi zabavnegapresenetljivega s končnim učinkom lahkotnega povezovanja potrošnikov z blagovno znamko。除了 serije 10 oglasov, ki si jih v celoti lahko ogledate spodaj, so ustvarili tudi 交互的 mikro spletno stran.

1. “Sex Appeal”

2. “Mini Golf”

3. “Midnight Black Light”

4. “Coffee Cup Coefficient”

5. “Vertigo”

6. “Parallel Universe”

7. “Manual vs. Automatic”

8. “The Daily Grind”

9. “Foot to Pedal Style”

10. “Getting Medieval”

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。