fbpx

魔法森林

儿童游乐场是根据卢布尔雅那动物园的新发展规划设计的。这个想法是在动物园集体、NLB Vita 和玩具制造商的联合策划下诞生的。游乐场被称为魔法森林。在愉快而富有创意的氛围中,他们试图创造……

Otroško igrišče so zasnovali v skladu z novim razvojnim načrtom ZOO Ljubljana. Idejna zamisel zanj se je porodila ob skupnem snovanju kolektiva živalskega vrta, NLB Vite ter proizvajalca igral. Igrišče so poimenovali Začarani gozd. V prijetnem in ustvarjalnem vzdušju so skušali ustvariti igrišče, ki bo postala novost za slovenski prostor, kot druga turistična destinacija v državi pa so želeli nekaj svežega ponuditi tudi tujim obiskovalcem. In tako je nastal začarani gozd, v katerem domujejo nove povsem endemične živalske vrste, ki jih originalno najdemo le v slovenskem bajeslovju. Na igrišču bomo lahko našli odgovore, od kod zmaji, kakšni so in katera so še druga slovenska bajeslovna živalska bitja. Ob igralih bomo lahko prebirali tudi najbolj znane pravljice, iz katerih ta bitja izvirajo in v katerih še živijo. Osnovna lika otroškega igrišča sta velikanski zmaj in kačja kraljica, če pa bomo utrujeni, lahko posedimo na klopi v obliki človeške ribice, za katere pravijo, da naj bi bile zmajevi mladiči. Tu je še velikanska pajčevina s kokonom, ki že nestrpno pričakuje mlade “pajke”. Vsa igrala na novem inovativnem igrišču so razgibana in zanimiva. Vsak otrok, od tistega najmlajšega do tistega malo starejšega, bo našel svoj prostor za igro in zabavo. V živalskem vrtu si želijo, da bi igrišče lahko dopolnili še z drugimi liki in ga tako zaokrožili. Idejo bi radi nadaljevali tudi pri drugih živalih in v svetovni mitologiji, prek katere bi radi pojasnili nekatere predsodke ali neresnice, ki so se o določenih živalih zakoreninile pri ljudeh. Otroško igrišče v živalskem vrtu je izdelano iz lesa akacije, kovinski deli so večinoma zaščiteni tako, da otroci ne morejo priti v stik z ostrimi robovi. Podjetje, ki je igrišče postavljalo, se je še posebno osredotočilo na to, da igrišče nudi pestre in kakovostne možnosti za igro otrok, dizajn pa je privlačen za oko.

www.zoo-ljubljana.si
www.bibaleze.si

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。