fbpx

为什么与他人的目光接触如此重要?

Zagotovo ste že imeli izkušnjo, ko ste se v nabito polni sobi pogledali z neznancem v oči. Takšni trenutki spominjajo na kakšno napeto, neprijetno ali pa romantično sceno iz filmov. Očesni stik ni vedno tako vznemerljiv kot v filmih, je pa zagotovo izjemno pomemben del naših medosebnih odnosov. Zakaj je očesni stik z drugo osebo tako pomemben, si lahko prebeš v spodnjem članku.

为什么与他人的目光接触如此重要? Najbolj verjeten odgovor na to vprašanje je, da smo ljudje zelo vizualna bitja. To dokazuje tudi dejstvo, da je izjemno velik del naših možganov namenjen procesiranju vizualnih informacij. Če temu dodamo to, da smo ljudje tudi neverjetno družabna bitja in je eden izmed glavnih razlogov, zakaj smo kot vrsta tako uspešni ta, da se znamo povezovati in sodelovati, potem postane dejstvo, zakaj je očesen stik tako pomemben pri komunikaciji z drugimi, jasnejše.

Ko nekomu zremo v oči, se težke koncentriramo.
Ko nekomu zremo v oči, se težke koncentriramo.

Kakšen vpliv ima očesni stik na nas je raziskovala tudi 这项研究. Raziskovalci so ugotovili, da direkten očesni stik vpliva na naš delovni spomin, domišljijo in mentalni nadzor. Morda ste takšen učinek že kdaj izkusili na lastni koži – ko se z nekom gledamo v oči, se je zelo težko koncentrirati. Ljudi, ki bolj spretno vzdržujejo očesni stik imamo za inteligentnejše, vestnejše in iskrenejše ter smo bolj nagnjeni k temu, da jim verjamemo. Pri ljudeh so oči eden najbolj pomembnih virov informacije za druge. V primerjavi z drugimi vrstami imajo naše oči več beline, kar nam omogoča, da lahko jasneje razločimo, kam drugi usmerja svoj pogled. To za nas predstavlja bogastvo pomembnih informacij – na primer učitelj hitro vidi, če nekdo v zadnji klopi ne spremlja pouka, otrok pa lahko usmeri pogled tja, kamor ga usmeri njegova mama, pri svoji simpatiji zelo hitro oprazimo če nas gleda, …

S pogledam komuniciramo veliko več, kot bi si mislili.
S pogledam komuniciramo veliko več, kot bi si mislili.

更多信息

更多信息:
科学直达网

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。