fbpx

为什么我们还没有飞行汽车?

尽管根据一些预测,电动飞行汽车将在几年内问世,但我们还需要等待相当长的一段时间。为什么会这样呢?

Še posebej ambiciozni so pri Uberju, ki si želi svoj sistem UberAIR lansirati že v letu 2023. Možnosti za to so precej majhne, saj bo moralo ameriško podjetje premagati še veliko ovir. S katerimi izzivi se bodo morali soočiti snovalci električnih letal?

1. izziv: letenje prepustiti računalniku

Zračni taksiji bodo leteli s pomočjo avtonomnih sistemov. Pri Uberju sicer trdijo, da bodo sprva pri upravljanju letečih vozil pomagali piloti, ki pa jih sicer primanjkuje. Prav zato bo treba tehnologijo, ki jo že razvijajo pri Nasi, čim prej izpopolniti. Način letenja, ki sega uporablja pri upravljanju številnih dronov, za zdaj še ni dovolj varen, da bi ga lahko uporabili za delovanje električnih avtomobilov, ki prevažajo ljudi.

2. izziv: oskrba letala z električno energijo

Električni motorji so gotovo bolj zanesljivi in okolju prijazni kot motorji z notranjim zgorevanjem. Kot verjetno že veste, se njihova šibka točka skriva v vzdržljivosti. Znanstveniki domnevajo, da smo še vedno nekaj desetletij oddaljeni od lansiranja električnih baterij, ki bi omogočale lete na dolgih razdaljah. Z najbolj učinkovitimi baterijami, ki so trenutno na voljo, bi bilo namreč po zraku mogoče prepotovati približno 30 kilometrov.

3. izziv: cenovno ugodna izdelava

Zračne taksije lahko uvrstimo v kategorijo letal. Izdelovanje lahkih, zmogljivih in tihih letal, ki se obenem zanašajo na najmodernejšo tehnologijo, ne more biti poceni. Zato bo potreben še temeljit razmislek o tem, kako zmanjšati stroške proizvodnje.

4. izziv: tiho delovanje

Leteči avtomobili bodo ljudi prevažali v urbanih okoljih, v večini katerih je bilo v minulih letih sprejetih veliko ukrepov na temo hrupa. Prav zato bo letenje mogoče le, če bodo proizvajalci našli način, kako vozila narediti skoraj neslišna.

更多信息

更多信息:
wired.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。