尼基·米苏雷利给了她的前伴侣终极复仇!当他厉声斥责她不能骑长途摩托车旅行,而且这对她来说太危险、太激烈后,她就这么做了。甚至早些时候,她还给了他一个篮子。
摩托车
在众多电动自行车中,它们都有相同的用途,但彼此之间又有所不同,就像智能手机在外观上彼此不同一样(所以实际上没有什么区别) - 当然也有明显的例外 - Ubco 2x2 多功能电动自行车自行车在竞争中脱颖而出。这辆重达 174 公斤的两轮车不仅外观不同,而且性能也与其他车不同。它是一款全地形自行车,也是真正的全能自行车,因为您可以在早上用它运输重物,并在下午用它在越野小道上追逐。
电动机领域是摩托车设计师的沃土。他们没有布置复杂的内燃机,而是处理极其简单紧凑的发动机和灵活的电池组。另外,没有人真正规划出电动自行车应该是什么样子,因此他们可以尝试一些在辛烷世界中永远站不住脚的想法。一个典型的例子:Expemotion e-raw 摩托车,配有木质座椅和仪表板 iPhone。
Se spomnite, ko ste se kot otrok, najstnik ali še celo kot študent stoje prevažali na prtljažniku kolesa? Nekaj podobnega ponuja tudi konceptni motocikel Moto, ki spominja na športni motocikel, a s precej krajšim sedežem. Manko sedala gre ''na stroške'' ne dveh, ampak kar štirih stopalk za sopotnike. Konceptni Moto Amirja Elias namreč omogoča prevoz kar trem osebam hkrati, le da nobeden od sopotnikov ne sedi, ampak oba med vožnjo stojita.
Nizek, dolg in aerodinamičen- tri potrebne lastnosti za ''drag bike'', motocikel za tekmovanja v pospeševanju. Vse tri najdemo pri Sprintbeemerju, ki so ga sestavili pri Lucky Cat Garage. Francoska ekipa ga je zgradila okoli prirejene šasije motorja BMW R50/2, poganja pa ga BMW-jev protibatni motor R100RS. Do konca so ga izpili pri Edelweiss Motorsport, za še malce več poleta pa so mu dodali nitro (NOS) pogon.
Francoska butična znamka motorjev Midual se je pridružila ozkemu krogu proizvajalcev hiper dragih motociklov, prvi iz serije teh pa je retro oblikovan type 1, na katerega cenovni etiketi je napisana številka 140 tisoč evrov. Veliko posebnosti tako pri zasnovi kot opremi, s podpisi proizvajalcev kot so: Brembo, Öhlins in podobni.
BMW R nineT 专为纪念 BMW 摩托车 90 周年而打造,以简洁的形式散发着纯粹主义和力量。总是略有不同的宝马总是在两轮上带来乐趣,这也是因为边缘且仍然特殊的发动机。