قدمت شركة فولكس فاجن في معرض CES 2016 شاحنة Budd-e الكهربائية، والتي تذكرنا بتصميمها بشاحنة Bulli الأسطورية. تم تصميمه على منصة السيارة الكهربائية المعيارية (MEB)، مدعومًا بمحركين كهربائيين، كما يسمح أيضًا بالاتصال بالأجهزة الإلكترونية في المنزل. ومن المتوقع إطلاقه كنموذج إنتاجي في عام 2019.
فولكس فاجن s kombijem Budd-e, oblikovno reinkarnacijo slovitega Bullija, napoveduje električno prihodnost. Čeprav gre le za koncept, je pomemben zaradi električne zasnove, kajti to ”gensko zasnovo” bodo nosili tudi prihodnji serijski modeli. Budd-e se ponaša z dvema električnima motorjema (sistemska moč je 225 kW), eden je umeščen na prednji (100 kW, 200 Nm), drugi pa na zadnji osi (125 kW, 290 Nm). Z mesta do 100 km/h ga spravita v 6,9 sekunde in do hitrosti 180 كم/ساعة. Zaradi MEB-platforme, ki naj bi v serijski izpeljanki Budd-eja ”zaživela” في عام 2019, se je v potniški kabini sprostilo kar nekaj prostora, kar omogoča več ustvarjalnosti pri igranju z notranjostjo.
Z enim polnjenjem bo Budd-e omogočal od 400 do 500 kilometrov avtonomne vožnje na električni pogon, baterijo pa bo do 80 odstotkov možno napolniti v 30 minutah. A za to bodo potrebne polnilnice z močjo 150 kilovatov, kar je več, kot zmorejo danes najhitrejše polnilnice od Tesla Motors.
اقرأ أكثر: CES 2016: Faraday Future FFZero1: مفهوم بقوة 1000 حصان
Notranjost, ki ji v Wolsfburgu pravijo kar mobilno domovanje (številne možnosti povezljivosti, ki omogočajo, da se prek spleta povežemo s pametnimi napravami doma), je zasnovana precej futuristično. V oči pade 13,3-palčni digitalni zaslon, ki se bo obnašal podobno kot pametni telefon, sicer pa bo vse v znamenju kretenj in glasovnega upravljanja. Volkswagen Budd-e je odvrgel vzvratna ogledala, ki so jih zamenjale kamere in zasloni. Ponuja prostor za štiri potnike, a serijski model se nadeja več. Po velikosti ga lahko umestimo med Transporterja T6 in družinskega Tourana, ki pa oba poseka v širini (3,15 metra medosne razdalje). In če niste pridni, vam pokaže jezik (glejte fotografijo spodaj)!
معلومات اكثر:
فولكس فاجن