ベントレー ベンテイガは、スポーツ SUV の中でも間違いなく SUV 信者であり、最も高級、最速、最も強力、最も権威のある、最上級の言葉でしか語れない SUV です。ベンテイガという名前は、カナリア諸島の雄大な山頂であるロケ・ベンテイガから借用したもので、ベントレーは間違いなく「控えめな」目標を設定しました。しかし、英国人はすでにバイヤーの大きな関心により増額を目指しているため、ベタイガだけが残るわけではない。
SUV ベントレー ベンテイガ je definitivno novi vladar med športnimi terenci in sploh prvi Bentleyev avtomobil te sorte. Kakopak vstop Britancev na ta trg ni bil skromen, ampak so vanj zakorakali suv-everno, s 2,4-tonskim SUV-om, ki lahko drvi preko 300 km/h na uro, a ne velja le za najhitrejšega, ampak tudi za najbolj prestižnega in najbolj ekskluzivnega športnega terenca na svetu. Silovito moč mu dostavlja 6.0リッターW12エンジン, ki premora za SUV-a nepredstavljivih 600 ”konjev” (447 kW) in 900 njutonmetrov navora , ki je na razpolago od 1250 do 4500 vrtljajev na minuto.
Na vsa štiri 20- do 22-palčna kolesa (stalni štirikolesni pogon) moč prenaša 8速オートマチックトランスミッション, ki 5,1 dolgo mrcino od 0 do 100 spravi v pičle 4.1秒 in omogoča, da preseže magično mejo 300km/h za en km/h. Če je to dobra novica za petične kupce, pa se zdi slaba za naš planet. A ne spet tako zelo. Zahvaljujoč sistemu start/stop z možnostjo vožnje z zaletom in občasnemu izklapljanju šestih valjev je izpust CO2 zamejen na 292 gramom na kilometer.
続きを読む: ベントレーが現代的に解釈した GT クーペは、EXP-10 スピード 6 と呼ばれています。
Bentley nas je s športnim terencem začel dražiti že 2012年に, dobre tri leta kasneje pa smo ga le dočakali. Z njim so Britanci, kot pravijo, stopili iz svoje cone udobna, kljub temu pa se po njem pretaka ”modra kri”. Terenec ne želi biti trendovski, oblikovalci so zato iskali brezčasno linijo s čudovitimi okroglimi LED-žarometi, ki bi petične kupce zapeljevala mnogo let. Seveda so zato napeli mišice in možgane tudi pri mehanski in tehnični opremi. Imel naj bi odlične vozne lastnosti za kar gre zahvala predvsem ekstra elektronskim sistemom stabilizacije avtomobila (Bentley Dynamic Ride) そして zračnemu vzmetenju, ki z ozirom na teren omogoča štiri različne nastavitve, hkrati pa lajša tudi nalaganje v prtljažnik.
S svojimi ročnimi spretnostmi so sami sebe prekosili tudi člani ekipe zadolženi za notranjost, kjer med drugim najdemo kopico ročno izdelanih elementov, snemljive 10,2-palčne Android tablice Bentley Entertainment Tablet, 8-palčni zaslon povezan s 30 GB prostora za shranjevanje, na voljo pa so tudi trije zvočni sistemi (najrazkošnejši ima kar 18 zvočnikov) in jedilni servis v prtljažniku. Novost ne bo poceni, a tega v resnici nihče ni pričakoval. Zanj boste morali odšteti najmanj 220 tisoč evrov, s čimer pa si že preko 4 tisoč močno zainteresiranih kupcev pretirano ne beli glave.
詳しくは:
ベントレーモーターズ.com