カワサキ H2R は、そのエンジンが 300 頭という驚異的な馬力を生み出すため、公式には世界最速の量産バイクです。今回は、コンバーターが改造したためにシリアルではないスーパーカーと衝突します。素晴らしい物語のための素晴らしい素材です!どう思いますか - 誰が、または誰が速いですか?!永遠の疑問の答えは?!バイクか車か?
Pri spletnem specialistu Super Street Network, vsake toliko izvedejo neverjetne primerjave, ki so tako epske 好き največje borbe の gladiatorskih arenah. V zadnjem izvedbi jim namreč ob bok uspelo postaviti produkcijsko najhitrejši motocikel na svetu – Kawasaki H2R (Ninja) と Mclaren MP4 – 12C, Bugatti Veyron 16.4 ter 1350 konjskega 日産GT-R SPE. Material, ki torej obljublja epski preizkus in gladijatorstvo na najvišjem nivoju.
ために areno dvobojev je bila določena standardna razdalja pol milje, kar znaša dobrih 805 metrov. Naloga pa več kot očitna – kdo bo prvi! Vse skupaj kot se spodobi za tovrstne dirke v okviru zapuščenega dela letališča Minter Airfield v Kaliforniji.
Izivalci Kawasakija H2R so:
– Bugatti Veyron – 1200 konjskih moči – Super Sport Tune (predelava) vreden več kot milijon dolarjev;
– Nissan GT-R – 1.350 konjskih moči z oznako R35 in brez navedene cene;
– ter McLaren MP4-12C.
1. Drika – McLaren MP4 – 12c vs. Kawasaki H2R
Izmirjena hitrost: (H2R=308.9 km/h) (MP4=260.7 km/h)
2. Drika – Bugatti Veyron vs. Kawasaki H2R
Izmirjena hitrost: (H2R=313 km/h) (Veyron=289 km/h)
3. Drika – Nissan GT-R (R35) vs. Kawasaki H2R
Izmirjena hitrost: (H2R=328 km/h) (GT-R=334 km/h)
No, pa imamo odgovor. Avtomobili še vedno vladajo v dirki na 805 metrov. Tudi po zaslugi predelav, ki takšnega Nissana GT-R (R35) naredijo praktično neuporabnega za vsakodnevno rabo. A vseeno. Kljub dejtsvu, da je Kawasaki H2R serijski motor, ga na cesti ne boste videli, saj ima licenco le za dirkanje.