ランボルギーニは、エンジニアの努力の成果をブランド初のハイブリッド スーパーカーという形で発表し、伝説のミウラのスタイルでよりエレガントなエクステリアをもたらしました。バックカバーの下では、有名な 5.2 リッター V10 エンジンが回転し、最大 3 つの電気モーターとともに 669 キロワットの電力を生成し、電気だけで最大 50 km を走行できます。
Oblikovno so poznavalci Lamborghini asteriona že proglasili za naslednika miure, saj z oblikovnega vidika vnaša bolj elegantne in manj športno agresivne linije, ki zaznamujejo recimo aventadorja. Tudi v notranjosti bodo ljubitelji znamke našli kakšno vzporednico z legendarno miuro in sicer v obliki レトロ oblikovanega trikrakega volana, odetega v enako količino barvnih odtenkov, ki pa je modernim časom spodaj prisekan.
Če malenkost seciramo drugače vedno značilno končnico imena, nam ta veliko pove o samem pogonu. LP (‘longitudinale posteriore) pomeni vzdolžno zadnjo postavitev motorja (značilna za vse lambotove V12 motorje) I (ibrido) označuje, da gre za hibridno različico, 910 pomeni največjo moč, ki jo asterion doseže, končnica štiri pa za znamko Lamborghini značilni 四輪駆動.
Pod zadnjim prozornim steklom se tako vrti iz huracana znani 5,2-litrski V10、発展する 449 kW ali 610 KM, ki pa preko sedem stopenjske dvosklopčne シフト可能 avtomatike poganja 単に 後輪一対、 その間 2つの電気モーター nameščena na prednjo os, poganjata prednji 車輪付き カップル. Tretji elektromotor pa je umeščen v ohišje menjalnika.
Prednji, zadnji ter tudi štirikolesni pogon
三つ elektromotorji skupaj proizvedejo 221 kW ali 300馬力 in jih poganja sklop litij-ionskih baterij nameščenih v sredinski tunel, ki je normalno rezerviran za ohišje menjalnika. Pri Lamborghiniju so povedali da celoten električni sklop (motorjev in baterij) tehta vsega 250 kilogramov. Skupaj pogonski sklop kot že omenjeno proizvede 669 kW ali 910 KM, kar zadošča, voznik asteriona požene do končnih 320 km/h, pospešek od 0 – 100 km/h pa traja 3,0 sekunde.
Ob tem je zmožen に スピード 125 km/h voziti zgolj na električni pogon, v tem primeru pa je pogon izključno prednji. Superšportnik se ponaša tudi za segment izjemno ekonomično 4,2-litrsko porabo in 98 grami emisij CO2, z enim polnjenjem baterij pa lahko 電気だけで 距離を克服する do 50 km.
続きを読む: Lamborghini huracan, kot naslednik legendarnega gallarda
Serijska proizvodnja za zdaj še ni dokončna, najverjetneje zato, ker Lamborghini z asterionom stopa v neznano in želi pred odločitvijo dobiti nekaj povratnih informacij s strani potencialnih kupcev. Ampak kot je bilo v primeru Porscheja 918 spyder と マクラーレン P1, se je klientela na implementacijo električnega pogona v ta vozila odzvala zelo pozitivno.