FBピクセル

Logotipi mest – če bi bila mesta blagovne znamke

Logotipi mest

Na mesta lahko vse bolj gledamo kot na blagovne znamke, vsaj na tista, ki k sebi vabijo turiste. Kot na ravni izdelkov in storitev namreč tudi na ravni mest poteka boj za ''stranke'', ki jih mesta vabijo v svoja nedrja. Logotip, ki vizualno predstavlja podjetje/organizacijo, je eden najpomembnejših dejavnikov pri ustvarjanju prepoznavnost. Grafični oblikovalec Raluuca Popescu si je zamisli, kakšni bi bili logotipi mest, če bi nanje gledali kot na blagovne znamke.

Kakšni bi bili logotipi mest, če bi bila ta ブランド? To se je vprašal popotnik, navdušeni fotograf in grafični oblikovalec Raluuca Popescu in ustvaril zanimivo serijo, ki je zrasla iz ideje, kako vizualno predstaviti mesto prek imena.

続きを読む: これが将来のコカ・コーラの姿です - すべての飲み物の統一された外観

Z besednimi igrami so nastali naslednji logotipi.

Logotipi mest – če bi bila mesta blagovne znamke:

詳しくは

著者についての詳細:
ralucapopescu.wordpress.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。