メルセデス・ベンツ GLC は、シュトゥットガルト発のスターの新しい SUV で、角張った GLK モデルを兄弟から受け継いだモダンなラインに置き換えたものです。メルセデスもGLCという新しいモデル命名システムを導入しているため、このモデルだけが引退となる。 BMW X3、アウディ Q3、Q5 とバイヤーを争うことになる。私たちがこれまで見てきたことから、彼はこの分野で非常に成功するだろうと信じています。
Mercedes-benz GLC jasno izraža ambicijo postati vodilni v razredu manjših, oziroma srednje velikih premium ternecev. K temu bo pripomogla tudi odlična genetika in dejstvo, da bo na razpolago le s 4 kolesnim pogonom. Ogromno mehanike si deli z razredom C (od tod tudi črka C) v njegovem imenu. V primerjavi z manjšim bratom GLA pa po obliki in merah predstavlja pravi terenec.
新しいもの GLC ni majhen in je od predhodnika tako daljši (12 centimetrov) kot širši (5 centimetrov). Njegovih 4,65 metra ni malo, prav tako pa je širina 1.89 v samem razrednem vrhu. Njegova zaobljena oblika je všečna in znana kot デザイン言語, ki ga je pri znamki z zvezdo uveljavil slovenski designer ロバート・レシュニク. Ta oblika in njen oblikovni jezik pa že kažeta nekatere odlične prodajne rezultate na trgih kjer se tovrstnih vozil prodaj največ (Kitajska, ZDA).
V notranjost je zgodba znana in na moč spominja na manjše brate, a vseeno precej mogočno in v skladu z vsem kar v zadnjih dveh letih videvamo v notranjosti mercedesovih modelov. Armaturni ploši kraljuje velik digitalni zaslon, na katerem lahko poganjate praktično karkoli in deluje izjemno premijsko. Novi GLC seveda ponuja vse elektronske novotarije in sisteme za povezljivost.
Prav tako pa si lahko vmislite razne malenkosti, kot so dvižna zadnja vrata prtljažnika. V tem se skriva za 550リットル prtljažnega prostora, ki se poveča za dodatnih 30リットル, če sedežem na zanji klopi spremenite naklon. Torej skupna prostornina, ki jo bo vesel vsak družinski oče.
V GLC-jevem nosu bodo dihali en bencinski in dva dizelska motorja. Moč pa ga bo dobiti tudi kot プラグインハイブリッド. Vsi motorji bodo imeli na razpolago tudi novo avtomatiko z 9 stopnjami.
GLC je vsekakor lep! Zasnovan sodobno in za globalne trge. S svojo zasnovo in karizmo verjamemo, da mu bo uspleo usvojiti marsikatero srce!
詳しくは:
メルセデスベンツsi