今年のパリモーターショーの最大の目玉は、間違いなくメルセデス・ベンツ・ブランドの新たな時代を告げるメルセデス・ジェネレーションEQコンセプトスタディだ。 500キロメートルを超える航続距離を約束することで、すべての電気自動車を悩ませる航続距離とバッテリーの問題に対応する。
Generation EQ je seveda kot vsaka konceptna študija precej futurističen izdelek, ki so ga postavili na ogromna platišča, ki merijo kar 21インチ, mu namenili srebrno barvo (Alubeam) in ga v detajlih pripeljali do tega, da deluje kot iz nekega drugega sveta. Avtomobil je na primer brez brisalcev と stranskih ogledal. Slednja nadomeščajo kamere. Poznavalci so hitro prepoznali namen Mercedesa, da kot prvo svoje povsem električno vozilo v prihodnosti ponudi prav športnega terenca in tako skoči v zelje tudi Tesli. Če pogledamo bolje, pa v konceptu prepoznamo GLC naslednjega desetletja.
Notranjost sledi zunanjosti in nam na centralni konzoli ponudi kar 24-palčno digitalno armaturno ploščo. Zasloni タッチで so tako zamenjali pravzaprav vse fizične gumbe v kabini. Dizajn je preprost, a vendar izjemno funkcionalen in izčiščen, saj ni nepotrebnih elementov. Zanimiv je tudi volan, ki prav tako vključuje OLED-zaslone za upravljanje s funkcijami avtomobila. Kamere vozila, ki nadomeščajo vzvratno ogledalo, pa projicirajo slike na zaslone v vratih vozila.
Moči je na pretek, saj Mercedes Generation EQ svojo moč tvori z uporabo dveh električnih motorjev, nameščenih na obeh oseh, in tako zagotavlja kombinirano moč 300 kilovatov oziroma malo čez 400 konjev, ta kombinacija tako zmore kar 700Nm navora. Dovolj, da vas zalepi na sedež in da od 0~100km/h poletite v manj kot petih sekundah. Podatek, ki je za terensko vozilo prej izjema kot pravilo.
Zahvaljujoč baterijskim zmogljivostim, Mercedesov zeleni SUV omogoča doseg do 500キロ と 急速充電. Slednje pa naj bi bilo izjemno, saj naj bi Generation EQ v načinu hitrega polnjenja v slabih petih minutah pridobil energije za dobrih 100キロ. Polnjenje pa bo mogoče tudi brezžično s polnilno ploščo, nameščeno pod vozilom na svojem domačem pakirnem mestu.
Zdi se, da smo vse bližje električni avtomobilistični stvarnosti.
詳しくは:
メルセデスベンツsi