新しいメルセデス・ベンツ E クラスは、ビジネス セダンの上級クラスにおけるメルセデスの主要な資産であり、間違いなく 2016 年で最も重要な車です。見慣れているように見えますが、これは悪いことではありません。C および C の設計ガイドラインを要約しているためです。 S モデル デトロイトで開催される NAIAS サロンの北米最大の自動車ショーの開始のわずか数時間前に、彼については事実上すべてが知られています。
新しいもの メルセデス・ベンツ Eクラス je inspiracijo za svojo pojavnost vsekakor podedoval od manjšega brata メルセデスベンツ razred C in družinskega zastavonoše razreda S. Oblikovni jezik, ki ga je začrtal Slovenec ロバート・レシュニク, tako živi tudi v najnovejšem izdelku te blagovne znamke, po principu, da uspešnice nikakor ni pametno spreminjati. Čeprav si je marsikdo želel, da bi bil novi razred E vseeno že znanilec oblikovnih smernic nove generacije, saj v prenovljeno paleto メルセデスベンツ prihaja pravzaprav zadnji, se to ni zgodilo.
Kako zelo pomemben je novi メルセデス・ベンツ Eクラス, govori dejstvo, da so v Stuttgartu pravzaprav vse stavili na eno kocko in v razred E vgradili tudi tisto, česar niso pokazali še nikoli. Tudi zato naj bi bil novi メルセデス・ベンツ Eクラス pametnejši od zastavonoše razreda S, saj v ta avtomobilski razred prinaša popolnoma novo generacijo pomagal za avtonomno vožnjo oziroma tako imenovanih asistenčnih sistemov. Ti so tako napredni, da je novi razred E z njimi vsekakor močan znanilec prihodnosti. S tem pa želijo pri Mercedes-Benzu doseči in preseči svojo konkurenco, kot so BMW 5シリーズ, アウディ A6, ジャガー XF in novi Volvo S80.
Oblika je, kot pritiče razredu E – konservativna z znanim oblikovnim slogom, ki ga je pred tremi leti pravzaprav začrtal クラスS. Formula oblike, ki je vsekakor požela navdušenje, torej živi tudi v pričujočem modelu. Na voljo bo, kot je v navadi, vizualno karakterno razlikovanje modelne palete, ki bo vidno na prednji maski in je v dveh različnih izvedbah; v bolj športni, ki nosi oznako Avantgarde, in v klasično poslovni Exclusive. Od teh osnovnih oblikovnih “idej” pa se bo zgodba nadaljevala tudi v notranjosti, kjer avtomobil s paketno opremo pokaže svoje različne obraze.
中身 občutek glamurja sledi zunanjosti in razredno pomeni velik preskok tudi na ravni materialov in kakovosti izdelave. Poznavalci bodo takoj opazili, da je podobnost med クラスSへ そして新しいもの Mercedes-Benzom razred E velika. V notranjosti navdušijo določeni detajli, ki jih ne gre spregledati. Tako bo ambientalna svetloba v kar 64 tonih. Seveda si boste svojega lahko izbrali sami. Vaša ušesa bo razvajal zvočni 3D-sistem, pred vami pa se bo za doplačilo bohotil kar 12,3-inčni digitalni prikazovalnik informacij.
V Evropi ob startu novega Mercedes-Benza razred E ponujajo tri motorje. Tisti z oznako E200 je 4-cilindrični bencinar, ki zmore iz sebe iztisniti 184 konjev in ponudi 300 Nm navora, dizelski z oznako E220 d, s 195 konji in 400 Nm navora ter močnejši E350d. Vsekakor se bo tej paleti pridružil tudi kakšen močnejši bencinski motor, prav tako hibrid – ta bo nosil oznako E350 h in bo ponudil kombiniranih 294 konjev.
Tipično za メルセデスベンツ pa je vsekakor poimenovanje novega asortimana varnostnih sistemov in asistenčnih pomagal vozniku. Tako prvič predstavljajo sistem, ki je poimenovan kar “Drive pilot”, kar bi skoraj lahko prevedli v besedno zvezo avtopilot. Sistem bo voznik lahko aktiviral na avtocesti do hitrosti 210km/h, vozilo pa naj bi po besedah predstavnikov “samo vozilo” do preklica pooblastil. Seveda bo tudi zaradi tega sistema novi メルセデス・ベンツ Eクラス parkiral popolnoma samostojno, brez voznika v avtomobilu, in sicer z upravljanem daljinskega upravljalnika.
メルセデスベンツ skozi svojo zgodovino vselej uveljavlja trende na področju avtomobilske industrije. Po videnem lahko sklepamo, da bodo tovrstni sistemi asistenčne vožnje v prej kot v 10 letih del standardne opreme v vozilih, ki so dosegljivi tudi navadnim smrtnikom. S takšnimi potezami in inovacijami nam Mercedes že danes ponuja potovanje v prihodnost.
詳しくは:
メルセデス・ベンツ