FBピクセル

Together: Coca-Cola in 100 let njene znamenite stekleničke Contour

100. let Coca-Coline stekleničke Contour.

Coca-Cola je ob bližajoči 100. obletnici svoje znamenite stekleničke Contour skupaj s svetovno znanim fotografom in filmskim režiserjem Davidom LaChapello posnela oglas ''Together'' (''Skupaj'') v katerem roke vseh ras poustvarjajo obliko te ikonične in brezčasne stekleničke, ki je od nastanka, leta 1916, pa do danes doživela le nekaj kozmetičnih popravkov.

コカコーラ je ob bližajočem 100. rojstnem dnevu svoje znamenite stekleničke 輪郭 skupaj z Davidom LaChapello ustvarila oglas ”Together”, ki se poklanja verjetno najbolj znameniti steklenički v zgodovini. Ta je, kot velika večina največjih izumov, nastala po naključju.


Coca-Cola, ustanovljena leta 1886, je bila sicer ustekleničena že precej prej, prvič leta 1894, prej pa se je napitek kot zdravilo prodajal v kozarcih. Prva znana embalaža je bila tako ”hutchinsonka”, ki pa ni bila narejena pri Coca-Coli, pač pa jo je vanjo točil Joseph A. Biedenharn, lastnik neke ameriške slaščičarne. Njegovo idejo so kasneje pobrali tudi pri samem podjetju, začeli podeljevati pravice lokalnim steklarnam in do leta 1909 oblikovali mrežo proizvodnih obratov. A stekleničke zaradi različnih proizvajalcev niso bile enake, pojavljati so se začeli tudi ponaredki in čas je bil za enotnost oblike.

100. let Coca-Coline stekleničke Contour je napovedal oglas ''Together''.
100. let Coca-Coline stekleničke Contour je napovedal oglas ”Together”.

V ta namen so leta 1916 organizirali mednarodni natečaj, na katerem je premočno zmagal švedski steklar Alexander Samuelson iz steklarske hiše Terre Haute, ki pa je znamenito zaobljeno linijo izdelal na podlagi napačnih predpostavk. Steklenička naj bi namreč odsevala kokin list in kokin orešček, a mu je sodelavec, ki je skrbel za umetniško plat flaške, ponudil risbe s plodovi kakavovca. Vse ostalo je zgodovina.

続きを読む: コカ・コーラ エクストラオーディナリー コレクション: コレクター向けのユニークなボトルのコレクション

Sprehod skozi zgodovino Coca-Coline stekleničke.
Sprehod skozi zgodovino Coca-Coline stekleničke.

Stekleničko so označili kot edini komercialni produkt, ki ga lahko poustvarimo z rokami. Da gre za izjemno močan in prepoznaven simbol pa dokazuje oglas ‘’Together’’, v katerem se fizično sploh ne pojavi, pa jo vseeno vsi tam vidimo.

詳しくは

詳しくは:
www.cokezone.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。